بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۳۷۲۸
استاندار آذربایجان‌غربی گفت: برای افزایش بهره‌وری باید ارتباط بین دانشگاه‌ها با صنعت و بخش خصوصی افزایش یابد و برای تحقق این امر نیازمند تدوین طرح جامع دانشگاه فنی و حرفه‌ای هستیم.
يکشنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰

به گزارش بازارکار از خبرگزاری صداوسیما مرکز مهاباد، محمدصادق معتمدیان در نشست مشترک با اعضای هیات ‌رییسه دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی افزود: این طرح جامع هر چه سریع‌تر آماده شود تا در سفر ریاست جمهوری به استان، اعتبارات لازم برای اجرای آن تامین شود.
او ادامه داد: بر اساس آمارهای موجود، تعداد اشتغال فارغ التحصیلان فنی و حرفه‌ای بسیار بیشتر از سایر دانشگاه‌ها است بنابراین در راستای گسترش اشتغالزایی استان، آماده کمک به دانشکده‌های فنی و حرفه ای هستیم.
استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه  آموزش و پرورش و آموزش عالی، باید به سمت مهارت آموزی سوق پیدا کند، تصریح کرد:  امکانات بخش خصوصی استان در حوزه مهارت آموزی، در برخی موارد بیشتر از امکانات دولتی بوده و می تواند در کمک های آموزشی دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای موثر باشد.
معتمدیان بر فعالیت بیشتر دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای در شهرستان‌ها و تربیت نیروی ماهر و در نهایت کاهش بیکاری فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها تأکید کرد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر