تازه ها
مفهوم کارآفرینی رسانهای را میتوان به مجموع فعالیتهای کارآفرینانهای که با هدف استخراج فرصتهای مناسب کسبوکار و سودآوری در صنعت رسانه انجام میشود، تعریف کنیم.
این فعالیتها ممکن است فروش و تولید یک محصول، ارائه خدمات و یا یک اطلاعات و دادهای میباشد.
اساس کارآفرینی رسانهای ارائه ارزش در بازار هدف است که در دونوع تعریف میشود.
در نوع اول ارائه ارزش در بازار هدف توسط فعالیتهای کارآفرین رسانهای ایجاد میشود.
در نوع دیگر هم میتواند توسط افراد یا کاربران دیگر که به صورت متخصص و نیمهمتخصص تعلیم میشوند، خلق شوند که نهایتا توسط خود کارآفرین به بازار هدف تحویل داده میشود.
کارآفرینی رسانهای بر یک ایدهی مبتنی بر فرصت شناسایی میشوند حال آنکه این ایده توسط خود کارآفرین خلق شود و یا توسط کارآفرین شناسایی و کشف شود.
کارآفرینان آینده
مطالب بیشترآگهی استخدام
مطالب بیشتر
ارسال نظرات