بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۰۲۵
رییس دبیرخانه ستاد ساماندهی حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از تمام کارجویان و کارفرمایان متقاضی نیروی کار خواست به طورمستقیم و بی واسطه برای تقاضای کارازمسئولان و کارشناسان ستادی و استانی در«رویداد مردمی اشتغال» شرکت کنند.
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۸

به گزارش بازارکار از مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،«آزیتا همتیان» هم زمان با دومین دورسفررییس جمهور به استان مازندران در«رویداد مردمی اشتغال» این استان که با هدف تامین نیروی کار مورد نیاز بازار کار و کارفرمایان شرکت کرد.
وی گفت: دررویداد مردمی اشتغال، ارتباط مستقیمی میان کارجویان، کارشناسان، مسئولان ستادی و استانی ایجاد می شود که با توجه به نیاز استان، می تواند فرصت مناسبی برای ایجاد اشتغال، رفع و کاهش بیکاری باشد.
همتیان تصریح کرد: این رویداد اهداف مهمی از جمله برقراری ارتباط بدون واسطه کارفرمایان و جویندگان کار، تامین مستقیم نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان واحدهای تولیدی، راهنمایی و مشاوره شغلی با کارفرمایان و جویندگان کار، به کارگیری مستقیم جویندگان کار فاقد شغل را دنبال می کند.
رییس دبیرخانه ستاد ساماندهی حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: برگزاری رویداد مردمی اشتغال در بستر سامانه جستجوی شغل انجام می شود.
وی یادآورشد: این رویداد بستری مناسب برای ایجاد اشتغال فارغ التحصیلان و جوانان استان است که در صورت داشتن مهارت و ویژگی های شغلی خاص، می توانند در بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات مشغول به کار شوند.
برگزاری این رویداد با محوریت تامین نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان در شهرستان‌های استان در دستور کار قرار گرفت.


ارسال نظرات