ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۱۳۶
دانشگاه صنعتی امیرکبیر با همکاری شرکت پتروشیمی زاگرس هم زمان با شروع به کار اتاق نوآوری شرکت پتروشیمی زاگرس در دانشگاه، کلینیک صنعت پتروشیمی راه‌اندازی می‌کند.
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۱

به گزارش بازارکار به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، با هدف یک همکاری طولانی مدت و ثمربخش در حوزه نوآوری و فناوری شرکت پتروشیمی زاگرس به عنوان بزرگترین تولید کننده متانول ایران (چهارمین در جهان) و دانشگاه صنعتی امیرکبیر در قالب امضا قراردادی اقدام به راه‌اندازی اتاق نوآوری شرکت پتروشیمی زاگرس در دانشگاه کردند.
مطابق قرارداد امضا شده بین دو مجموعه، اتاق نوآوری شرکت پتروشیمی زاگرس به عنوان یک پل ارتباطی و یک مرکز نوآوری و فناوری در حوزه متانول و زنجیره ارزش در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر ظرف شش ماه آینده راه‌اندازی می‌شود.
در کنار راه‌اندازی این مرکز بر اساس توافق طرفین مقرر شد در این دانشگاه به منظور پاسخ به نیاز‌های صنایع پتروشیمی کشور خصوصا صنعت تولید متانول «کلینیک صنعت پتروشیمی» با همکاری و هم‌افزایی دو مجموعه راه‌اندازی شود.
این کلینیک با هدف افزایش ظرفیت واحد‌های فرآیندی، کاهش مصرف خوراک، کاهش مصرف انرژی و توسعه فناوری سبز در صنعت متانول و گسترش صنایع پایین دست از طریق پروژ‌های صنعتی مشترک تاسیس می‌شود.

برچسب ها:

ارسال نظرات