بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۷۷۱۴
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: زن کلاهبرداری که با ترفند درج آگهی فروش عمده و زیر قیمت محصولات آرایشی در بستر اینستاگرام، ۱۴۰ میلیارد ریال از مشتریان خود کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.
يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۹

به گزارش بازارکار و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، هادی کیان مهر اظهار کرد: در پی دریافت دستور نیابت قضائی از یکی از استان‌های همجوار مبنی بر شناسایی و دستگیری زن کلاهبرداری ساکن شاهین شهر که با ترفند درج آگهی فروش محصولات آرایشی در بستر شبکه مجازی اینستاگرام، مبالغی هنگفت از مشتریان خود در استان مذکور کلاهبرداری کرده بود شناسایی مخفیگاه و دستگیری وی در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در این رابطه مأموران با تلاش و اقدامات تخصصی، محل زندگی متهم در یکی از محلات شاهین شهر شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: این زن کلاهبردار در کانال اینستاگرامی خود اقدام به تبلیغ فروش مواد ژل بوتاکس اصل زیر قیمت شرکت تولید کننده می‌کرد و در مراحل اول برای جلب اعتماد و فریب مشتریان خود که اغلب از استان‌های جنوب و جنوب شرق کشور بودند، سفارشات جزئی آنها را پاسخگو بوده و در قبال پول واریزی برای آنها کالا ارسال می‌کرده، اما در ادامه با دریافت سفارشات عمده آنها، پس از واریز مبالغ هنگفت به حساب اعلامی که متعلق به فردی معتاد بود، دیگر پاسخگوی آنها نبوده است.
کیان مهر با اشاره به اینکه مبلغ کلاهبرداری شده توسط این متهم از شهروندان تاکنون ۱۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

ارسال نظرات