اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۶۱۱۳۹
همایش ملی زعفران با حضور تولیدکنندگان؛
همایش ملی زعفران با حضور تولیدکنندگان، تجار و فعالان بخش تعاونی و خصوصی صنعت زعفران به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود.
چهارشنبه ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۲

به گزارش بازارکار از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، «محمد امین بابایی» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در نشست هماهنگی و برنامه ریزی همایش ملی زعفران اظهار کرد:این همایش به مناسبت روز ملی زعفران،پنجم و ششم آبان ماه سال جاری در دو بخش علمی و تجاری با محوریت اتاق تعاون خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.
وی افزود:معرفی قابلیت‌های خراسان رضوی به عنوان قطب صنعت زعفران کشور و هم اندیشی و استفاده از تجارب فعالان این حوزه در استفاده از روش های نوین کشت،پرورش و فرآوری این‌گیاه ارزشمند از اهداف برگزاری همایش ملی زعفران است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی با بیان اینکه دبیرخانه همایش ملی زعفران تیرماه از سوی اتاق تعاون راه اندازی شده است،ادامه داد: از سفرا و رایزنان بازرگانی ۱۶ کشور ممتاز صنعت زعفران جهان به همراه فعالان داخلی دعوت شده است تا در این همایش حضور یابند.
بابایی در خصوص دغدغه و چالش های فعالان صنعت زعفران در خراسان رضوی گفت: تلاش می شود تا در جریان همایش ملی زعفران،تا حد امکان این دغدغه ها که عمدتاً حول محور تعهدات ارزی و صادرات است،پیگیری و رفع شود.
وی اظهار کرد:خود تحریمی یکی از موانع تولید و صادرات به شمار می‌رود و از مصادیق این خود تحریمی ها در صنعت زعفران، "ایجاد تعهد ارزی" است، به‌گونه‌ای که در کالاهایی که دست برتر و بالاتر را در دنیا داریم،این خود تحریمی ها باعث‌ از دست رفتن بازارهای جهانی می‌شود‌.


ارسال نظرات