بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۳۰۵۴
نمایشگاه نفت و گاز روسیه که از 25 تا 28 فروردین 1404 در شهر مسکو روسیه برگزار می شود؛ دانش‌بنیان‌های متقاضی حضور در این نمایشگاه تا روز چهارشنبه 30 آبان 1403 فرصت دارند با مراجعه به آدرس اینترنتی ihitrussia.ir در این نمایشگاه ثبت‌نام کنند
دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۴

با حمایت‌‎ صندوق نوآوری و شکوفایی، شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه نفت و گاز روسیه که در شهر مسکو برگزار می‌شود، حضور مستقل خواهند داشت.

به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، نمایشگاه نفت و گاز روسیه که از 25 تا 28 فروردین 1404 در شهر مسکو روسیه برگزار می شود، بزرگترین نمایشگاه تجاری روسیه برای صنعت نفت و گاز است که با حمایت وزارت انرژی و وزارت صنعت و تجارت این کشور برگزار می‌شود. 

 

دانش‌بنیان‌های متقاضی حضور در این نمایشگاه تا روز چهارشنبه 30 آبان 1403 فرصت دارند با مراجعه به آدرس اینترنتی ihitrussia.ir در این نمایشگاه ثبت‌نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09934940576 تماس بگیرند.

 

یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه‌های دائمی‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

ارسال نظرات