تازه ها
به گزارش بازارکار به نقل از خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، نشست خبری دومین «نمایشگاه آینده چاپ ایران»، دوشنبه (8 خردادماه) با حضور بابک عابدین، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنعت چاپ و بستهبندی و رئیس نمایشگاه آینده چاپ ایران، سیدمجتبی حسینی، مدیر مرکز نمایشگاهی ایران مال، نماینده شرکت چینی چنمینگ و جمعی از فعالان حوزه رسانه در مرکز نمایشگاهی ایران مال برگزار شد. در ابتدای این نشست، عابدین، با اشاره به برگزاری این رویداد بینالمللی از ۲۰ تا ۲۳ تیرماه سال جاری، گفت: برای معرفی بهتر این نمایشگاه، با تمرکز بر مخاطبان هدف، مثل صاحبان برند و شرکتهایی که در حوزه چاپ، نشر و بستهبندی فعال هستند، ارتباط برقرار کردیم؛ همچنین با چاپخانهداران و مصرفکنندگان مواد مصرفی و واسطهای و تولیدات بستهبندی نیز ارتباط درخورتوجهی داریم. وی افزود: در دومین «نمایشگاه آینده چاپ ایران» تمرکز ویژهای بر حضور جامعه دانشگاهی و افراد دانشگاهی داشتیم؛ زیرا هدف اصلی، انتقال دانش به بدنه چاپ و نزدیک کردن دانشگاه و صنعت است؛ بنابراین تور بازدید و حضور در نمایشگاه برای دانشجویان را پیشبینی کردهایم. رئیس نمایشگاه «آینده چاپ ایران» ادامه داد: این رویداد امسال در دو طبقه مرکز دائمی نمایشگاههای بینالمللی مجموعه ایرانمال برگزار میشود؛ در سالن E0 نمایشگاه، فعالان حوزه ماشینآلات چاپ حضور دارند و در فضایی به وسعت 3 هزار مترمربع تولیدات خود را به نمایش میگذارند. عابدین با بیان اینکه سالن E1، سالن اصلی نمایشگاه ایفپکس است؛ توضیح داد: غرفهگذاران این سالن در فضایی به وسعت 7 هزار مترمربع به عرضه محصولات چاپی و ملزومات تولیدی خود میپردازند. در این سالن، تولیدات مواد مصرفی و خدمات سختافزار و نرمافزار حوزه چاپ و بستهبندی نیز ارائه خواهد شد. وی به پیشبینی بخش ویژه برای نوآوری و فناوریهای دانش بنیان صنعت در دومین نمایشگاه آینده صنعت چاپ اشاره کرد و گفت: در این بخش، امکانات ویژهای برای فعالان دانش بنیان در نظر گرفته شده است؛ در این زمینه تعاملاتی با صندوق نوآوری و شکوفایی داشتیم تا از حضور شرکتهای دانشبنیان در نمایشگاه حمایت کند. در ایفپکس فضایی ایجاد کردیم و امیدوارم دولت هم حمایت کند. عابدین همچنین به برپایی غرفه ایفپکس با هدف معرفی در رویدادها و نمایشگاههای مختلف داخلی و خارجی اشاره کرد و افزود: تیمهای بازاریابی ایفپکس، برای رفع نیاز مصرف حوزههای مختلف چاپ و بستهبندی با حضور در رویدادهای داخلی و خارجی تلاش میکند بازدیدکنندگان تخصصی را به نمایشگاه آینده چاپ ایران دعوت کند. رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنعت چاپ ایران ادامه داد: کار خود در حوزه بازاریابی بینالمللی را با حضور در نمایشگاه کاغذ و مقوای دبی آغاز کردیم. از طریق شبکههای اجتماعی نیز اقدامات زیادی انجام دادیم تا ایفپکس را در رویدادهای بینالمللی معرفی کنیم. وی تاکید کرد: در تعامل با وزارت امور خارجه ایران نیز توانستیم با سفارتخانه کشورهای مختلف ارتباط بگیریم و علاوه بر جلسات حضوری، از هیئتهای تجاری کشورهای گوناگون برای بازدید دعوت کردیم. در بخش بینالملل نمایشگاه 1402، هیات تجاری فعالان چاپ و بستهبندی افغانستانی از شهرهای کابل و هرات افغانستان در نمایشگاه حضور خواهند داشت.
کارآفرینان آینده
مطالب بیشترآگهی استخدام
مطالب بیشتر
ارسال نظرات