ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۸۵۱۳۰
همزمان با هفدهم مرداد، سالروز شهادت شهید محمود صارمی،معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای، با صدور پیامی این روز را به تمامی خبرنگاران و فعالان رسانه ای تبریک و از زحمات و خدمات آنان تشکر و قدردانی کرد.
سه‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
همزمان با هفدهم مرداد، سالروز شهادت شهید محمود صارمی،معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای، با صدور پیامی این روز را به تمامی خبرنگاران و فعالان رسانه ای تبریک و از زحمات و خدمات آنان تشکر و قدردانی کرد.
به گزارش بازارکار، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در متن پیام «مهرداد عظیمی»، به مناسبت روز خبرنگار آمده است: جان نباشد جز خبر در آزمون هر که را افزون خبر جانش فزوننگاهی به تجربه کشورهاي توسعه یافته نشان می دهد که هیچ کشوري بدون گذار از مرحلـه تحـول فکـري، فرهنگـی و آماده سازي افکار عمومی نمی تواند به توسعه دست یابد و برای ایجاد توسعه و پیشرفت کشورها، قبل از هر امر دیگری، مردم باید توسعه و پیشرفت را بشناسند و اطلاعات و اندیشه‌های جدید را به دست آوردند. اهمیت رسانه‌ و مطبوعات در این تحول و دگرگونی به حدی است که این وسایل، پشتوانه و زیربنای تغییرات اجتماعی در توسعه ملی به شمار می‌روند. سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با ظرفیت‌های بی‌نظیر در ارائه آموزش های مهارتی غیررسمی و تربیت نیروی کار ماهر و متخصص در بخش های مختلف صنعت، خدمات و کشاورزی و ارتقاء مهارت های حرفه ای شاغلین، دانش آموزان، فارغ التحصیلان دانشگاهی، سربازان وظیفه، ساکنین مناطق محروم، گروه های در معرض آسیب ، معتادان بهبود یافته، آسیب دیدگان اجتماعی و ... می باشد و بی‌شک رسیدن به این اهداف و طی این مسیر حیاتی و تاریخی جز با حضور جدی و همراهی اصحاب قلم و رسانه میسر نمی‌شود. در دوران کنونی عرصه رسانه و خبر و خبرنگار بخشی جدایی‌ناپذیر از فرآیند پیشرفت جوامع است که توجه جدی به این عرصه را به‌خصوص در جوامعی که نیازمند تحول‌گرایی برای رسیدن به آینده‌ای با عزت هستند دو چندان می‌نماید.هفدهم مرداد ماه، روز شهادت خبرنگار فقید، زنده‌یاد محمود صارمی و روز خبرنگار، یادآور رسالت خطیر خبرنگاران در آگاهی‌بخشی و مشارکت مؤثر در تعالی و پیشرفت جامعه می باشد که از هیچ کوششی دریغ نداشتند و در این راه به امید جهانی بهتر جان گذاشتند. این‌جانب، ضمن نثار سلام و صلوات به ارواح پاک شهیدان اسلام، به‌ویژه، شهدای والامقام کربلا و ادای احترام به روح بلند شهدای عرصه اطلاع‌رسانی، روز خبرنگار را گرامی داشته و از زحمات و تلاش‌های مستمر همه خبرنگارانی که در سرتاسر کشور، صادقانه در عرصه مهم و حساس خبر می‌کوشند قدردانی می‌کنم و از درگاه خداوند متعال، برای همه این عزیزان، توفیقات روز افزون در خدمتگزاری به مردم و میهن عزیزمان عنایت فرماید.روزتان مبارک و روزگارتان سرشار از سلامتی

ارسال نظرات