بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۳۹۵
رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی خبر داد:
رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی، از رشد ۷۷ درصدی تعداد شرکت های دانش بنیان استان خبر داد و گفت: تعداد این شرکت ها از ۱۹۵ مورد در نیمه اول سال ۱۴۰۱، به ۳۴۶ مورد در حال حاضر رسیده است.
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷

رشد ۷۷ درصدی تعداد شرکت‌های دانش بنیان در آذربایجان شرقی

به گزارش بازار کار، سعید جعفری راد، رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی، روز سه شنبه 21 اسفندماه، در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای فناورانه شرکت های فناور و دانش بنیان در تبریز در جمع خبرنگاران، از رشد ۷۷ درصدی تعداد شرکت های دانش بنیان استان خبر داد و گفت: تعداد این شرکت ها از ۱۹۵ مورد در نیمه اول سال ۱۴۰۱، به ۳۴۶ مورد در حال حاضر رسیده است.

وی با بیان اینکه افزایش تعداد شرکت‌های دانش بنیان در استان، نقطه قوت فعالیت‌های گسترده این پارک است، تفزود: تعداد شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک نیز از ۶۵ مورد به ۱۱۵ مورد رسیده و تعداد پردیس های علم و فناوری، مراکز رشد و مراکز نوآوری از ۱۹ مورد به ۲۷ مورد رسیده است.

جعفری راد، میزان بودجه ابلاغی به این پارک را ۳۳۸ میلیارد ریال در نیمه اول سال۱۴۰۱ عنوان کرد و افزود: این رقم در حال حاضر با رشدی ۱۰۰درصدی، به ۶۷۲ میلیارد ریال رسیده است.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی،، گفت: همچنین میزان تسهیلات پرداختی به هر واحد فناور با رشدی ۲۰۰درصدی، از رقم یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال در سال۱۴۰۱، به پهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به ازای هر واحد رسیده است.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر