تازه ها
به گزارش بازارکار از بازار، نظرسنجی نشان داد که فعالیت خدمات ژاپن برای اولینبار در نزدیک به دو سال در ژوئن با کاهش تقاضای داخلی کاهش یافت، اگرچه شاخصهای اعتماد تجاری و استخدام همچنان خوشبین بودند. بخش خدمات باعث رشد اقتصادی در ژاپن شده است و عملکرد ضعیف تولید را خنثی کرده است.
نظرسنجی S&P Global Market Intelligence نشان داد که شاخص نهایی مدیران خرید خدمات از ۵۳.۸ در ماه مه به ۴۹.۴ در ژوئن کاهش یافت و ۲۱ ماه متوالی رشد داشت.
ین ضعیف که در سال جاری بیش از ۱۲ درصد کاهش یافته است، همچنین تقاضای خارج از کشور برای خدمات ژاپنی را تقویت کرد. رشد اشتغال و اعتماد کسب و کار در ۱۲ ماه آینده اگرچه با سرعت کمتر، نسبتاً قوی باقی مانده است.
افزایش دستمزدها و هزینههای مواد، شرکتها را وادار کرد تا به افزایش قیمتها به مصرفکنندگان ادامه دهند.
طبق گزارش رویترز، شاخص مدیران خرید ترکیبی که ترکیبی از ارقام فعالیت های تولیدی و خدماتی است، از ۵۲.۶ در ماه مه به ۴۹.۷ در ژوئن سقوط کرد و اولین باری است که این شاخص به زیر ۵۰ در هفت ماه گذشته سقوط کرد.
کارآفرینان آینده
مطالب بیشترآگهی استخدام
مطالب بیشتر
ارسال نظرات