ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۵۶۸
با شعار سربازان ماهر، پنجه‌های کارآمد و اشتغال مؤثر؛
عظیمی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز دومین مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه ماهر با همکاری قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح و جمعیت هلال احمر با شعار «سربازان ماهر، پنجه‌های کارآمد و اشتغال مؤثر» در چهار مرحله شهرستانی، استانی، سازمانی و کشوری و در 17 رشته خبر داد.
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳

به گزارش بازارکار از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مهرداد عظیمی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه، مرحله اطلاع رسانی و ثبت نام این رویداد مهارتی، ۱۶ تیر ماه بوده است، گفت: از 20 مرداد ماه سال جاری، مرحله یگانی یا شهرستانی این دوره از رقابت ها آغاز و تا لغایت 25 مرداد ماه، ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: سه سرباز ماهر برتر از هر رشته به تفکیک از قرارگاه های استانی به سازمان معرفی می شوند و مسابقات علمی و عملی برای انتخاب سربازان ماهر در هر رشته در این مرحله از تاریخ 24 لغایت 29 شهریور ماه برگزار می شود.معاون وزیر کار با اشاره به برگزاری آزمون عملی این دوره از مسابقات در تاریخ های 27 و 28 شهریور ماه، خاطرنشان ساخت: مرحله سازمانی بعد از برگزاری اردو و مراسم افتتاحیه از ۲۱ تا ۲۵ مهرماه برگزار و منتخبین مرحله سازمانی به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

وی خدمت وظیفه عمومی، توانمندسازی و تعالی کارکنان وظیفه، هدفمندسازی مهارت آموزی و اشتغال مؤثر کارکنان وظیفه را از محورهای اصلی برگزاری این مسابقات خواند و بیان داشت: نفرات برتر مرحله سازمانی پس از گذراندن اردوی آماده سازی در محل های انتخابی سازمان نیروهای مسلح به مرحله کشوری راه خواهند یافت و در آبان سال جاری با هم به رقابت خواهند پرداخت.

عظیمی با بیان اینکه معرفی نفرات برتر در مرحله کشوری بر اساس ضریب وزنی 25 درصد کتبی و 75 درصد عملی با شرط کسب مجموع نمره 65 به بالا بدون نمره مکتسبه کتبی و عملی صورت می پذیرد، تصریح کرد: مرحله کشوری این رویداد مهارتی با حضور 220 نفر از سربازان ماهر منتخب مرحله سازمانی در آبان ماه برگزار خواهد شد.

وی درباره رشته‌های این مسابقات گفت: در این مسابقات 17 رشته نظیر برنامه نویسی پایتون، سرویس کار خودرو، برنامه ‌ریزی توسعه دهنده وب، برنامه نویسی معماری، تعمیرات پکیج، آرایشگری مردانه، آشپزی سنتی و … در نظر گرفته شده است. همچنین به منظور ایجاد جذابیت در مسابقات و ارتقاء نشاط و بالندگی و افزایش سطح مهارت در بین جامعه کارکنان، وظیفه مشوق‌هایی برای برگزیدگان در نظر گرفته شده است که به نفرات اول تا سوم اعطا می‌شود.رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در پایان اعلام کرد: بر اساس اعلام سازمان‌ نیرو‌های مسلح در این مسابقه سربازان، مربیان و فرماندهان تیم‌های برتر تشویق خواهند شد.

ارسال نظرات