بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۷۲۴
دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲

شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان با همکاری جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان نخستین سمینار آموزشی اتم (ارتقا توانمندی مدیران) را  با هدف افزایش مهارت های مدیریتی  برگزار میکند . 

در دنیای پرشتاب کسب‌وکار امروز، مدیران موفق آن‌هایی هستند که به طور مداوم به دنبال ارتقای مهارت‌های خود هستند.در همین راستا شبکه پژوهش با همکاری جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان، اولین سمینار آموزشی اتم را برگزار می‌کند. این رویداد یک‌روزه، فرصتی استثنایی برای مدیران و کارآفرینان برای آشنایی با جدیدترین روش‌های مدیریت و رهبری و ارتقای توانمندی‌های خود می‌باشد. در این سمینار، بر روی مهارت‌های کلیدی مدیریت مانند رهبری کارآمد، ارتباط موثر، مذاکره موفق و حل تعارض تمرکز خواهد شد. شرکت‌کنندگان با شرکت در این سمینار، به دانش و ابزارهای لازم برای بهبود عملکرد خود و سازمانشان دست خواهند یافت.

مباحثی که در سمینار پوشش داده می‌شود:

1- راز مدیران کاریزماتیک: در این بخش، شرکت‌کنندگان با ویژگی‌ها و عادات مدیران موفق آشنا شده و یاد می‌گیرند چگونه با استفاده از این ویژگی‌ها، تیم خود را به موفقیت برسانند

2-مروری بر مجموعه کدهای اتیکت ویژه مدیران ایرانی در تراز جهانی: در دنیای امروز، روابط بین‌المللی نقش مهمی در موفقیت کسب‌وکارها دارد. آشنایی با اصول و قواعد رفتاری در سطح بین‌المللی، به مدیران کمک می‌کند تا در تعاملات با شرکای تجاری خارجی موفق‌تر باشند.

3-مبانی اصولی مذاکره: مذاکره یکی از مهارت‌های ضروری برای هر مدیر است. در این بخش، شرکت‌کنندگان با اصول و تکنیک‌های مذاکره موثر آشنا شده و یاد می‌گیرند چگونه به بهترین توافق دست یابند. 

4-تکنیک‌ها و مهارت‌های ارتباطی مذاکره و حل تعارض و دستیابی به توافقات پایدار: ارتباط موثر یکی از کلیدهای موفقیت در هر تعامل است. در این بخش، شرکت‌کنندگان با تکنیک‌های ارتباطی موثر و راهکارهای حل تعارض آشنا شده و یاد می‌گیرند چگونه به توافقات پایدار دست یابند.

  سخنران های همایش عرفان اله وردی، مدرس و مشاور فروش و مذاکره با سال‌ها تجربه در حوزه آموزش و مشاوره کسب‌وکار و آرمان ولیان، مدرس بین‌المللی بیزینس اتیکت با تخصص در حوزه روابط بین‌الملل و پروتکل‌های تجاری هستند.

از مزایای شرکت در سمینار، ارتقای مهارت‌های مدیریتی، آشنایی با آخرین روش‌های مدیریتی، ایجاد شکه ارتباطی، افرایش اعتماد به نفس و بهود عملکرد سازمان می باشد.

این رویداد در تاریخ 25 مهر 1403 به مدت 8 ساعت از ساعت 9 تا 18 در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان - ساختمان سینا - سالن سروش برپا می شود .

مخاطین جهاددانشگاهی می توانند از تخفیف ویژه برای شرکت در این همایش بهره مند شوند. جهت دریافت اطلاعات تکمیلی و کد تخفیف با شماره ۰۹۰۱۲۶۶۰۵۹۹ تماس حاصل نمایید.

ارسال نظرات