اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۹۸۸
فرماندار ساری با اشاره به برگزاری آیین هفته دولت از کلنگ زنی و بهره برداری طرح‌های عمرانی و خدمات در این شهرستان گفت که میزان اعتبار صرف شده برای اجرای این طرح‌ها ۶ هزار میلیارد ریال است.
دوشنبه ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰

به گزارش بازارکار به نقل از ایرنا، محمد علی نوبخت افزود: با صرف این میزان اعتبار ۲۳۰ طرح در هفته دولت در شهرستان ساری افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد تا مردم از خدمات این طرح‌ها بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: برای اجرای سیاست‌های دولت خدمتگزار چهاردهم و تحقق کلیدواژه‌های عدالت و انصاف در بستر قانون و در راستای وفاق ملی برای توسعه، آبادانی و بالندگی مرکز استان حرکت خواهیم کرد.

فرماندار ساری با بیان اینکه سیاست‌های دولت خدمتگزار چهاردهم در حوزه‌های تولیدی و اقتصادی در جهت افزایش تولید و اشتغال در حوزه توسعه کشت گلخانه‌ای است افزود: همانگونه که رهبری معظم انقلاب اسلامی چراغ راه اقدامات تحولی دولت چهاردهم را بیانات متعدد روشن و هموار کردند، ما نیز وظیفه داریم در جهت تحقق منویات ایشان و سربلندی دولت بیش از پیش کوشا باشیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر، دولتمردانی مومن، مجاهد، متعهد، مردم دار و سختکوشی بودند که در جهت اعتلای نهضت عاشورایی از جان شیرین خود گذشتند.

ارسال نظرات