بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۴۶۸
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه«س» گفت: در جمهوری اسلامی نیاز مبرم به قاطعیت عمل در مسائل تعزیراتی و اجرای حدود الهی است چرا که اجرای حدود الهی باعث مرتفع‌شدن مشکلات خواهد شد.
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱

به گزارش بازارکار، آیت‌الله سید محمد سعیدی، در دیدار عباس ذاقلی قائم‌مقام سازمان تعزیرات حکومتی در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت اظهار کرد: اهل‌بیت (ع) همان ابتدای تولد پاکیزه و طاهر متولد شده‌اند و زمانی که هدایت جامعه را بر عهده می‌گیرند هدفشان پاکسازی است؛ زیرا تنها کسانی که می‌توانند جامعه را پاک نمایند که خودشان طاهر و پاک باشند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت افزود: در طبیعت زمانی که صاحب درختان اقدام به هرس می‌کند به‌نوعی پاک‌سازی انجام می‌دهد که باعث رشد درخت خواهد شد و اگر درخت هرس نشود دچار آسیب خواهد شد.

امام‌جمعه قم خاطرنشان کرد: کار تعزیرات حکومتی به‌نوعی ایجاد پاک‌سازی در جامعه است چراکه عده‌ای در جامعه در تلاش هستند سفره خود را رنگین و سفره مردم را دچار نقص و اختلال نمایند.

آیت الله سعیدی تأکید کرد: سفره‌های رنگین که با زور، مکر و حیله جمع می‌شود در حقیقت نامشروع و غیر پاکیزه است و باعث می‌شود سفره مردم دچار نقص شود.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت در ادامه گفت: مأموران تعزیرات حکومتی دو چشم بینا و دو گوش شنوا دارند که می‌توانند حرف‌های هر دو طرف را مشاهده و بشنوند اما یک زبان گویا دارند و باید در گفتار تصمیم قاطع و درست گرفته و حرف درست را بر زبان جاری کنند.

وی افزود: احساساتی عمل‌کردن و دوگانه حرف‌زدن نباید در رفتار مأموران تعزیرات حکومتی مشاهده شود چراکه موجبات بدبینی به اسلام و نظام را فراهم می‌کند.

آیت الله سعیدی خاطرنشان کرد: در جمهوری اسلامی نیاز مبرم به قاطعیت عمل در مسائل تعزیراتی و اجرای حدود الهی است چراکه اجرای حدود الهی باعث مرتفع‌شدن مشکلات خواهد شد.

وی در پایان گفت: برای پاک‌سازی جامعه گاهی لازم است به روش‌های سخت همچون جریمه‌های سنگین برای متخلفان متوسل شد.

ارسال نظرات