ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۰۰۵۸
يکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰

رقابت سربازان مهارت آموز نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی برای رقابت بین سربازان و فرهنگ سازی شغل و کسب مهارت در آذر ماه برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  فرمانده انتظامی استان در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: سربازان نیرو‌های مسلح که در دوران خدمت دوره ضرورت را می‌گذرانند، با کسب مهارت شغلی براساس علاقمندی گواهینامه معتبر دریافت می‌کنند.
سردار شجاعی نسب افزود: در این راستا قرارگاه مهارت آموزی در کشور شکل گرفته و تسهیلاتی به این سربازان پرداخت می‌شود..
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه این تسهیلات به سربازانی که از سال ۹۸ تاکنون دوره مهارت آموزی را گذرانده اند پرداخت می‌شود گفت: افراد می‌توانند با ارائه گواهینامه معتبر که از نیرو‌های مسلح و سازمان‌های وابسته کسب کرده اند با ارائه به محل خدمت خود این تسهیلات را دریافت کنند.
سردار شجاعی نسب با بیان اینکه به منظور ایجاد نشاط، رقابت بین سربازان و فرهنگ سازی شغل و کسب مهارت آموزی در آذر ماه، در تمامی استان‌های کشور میزبان مسابقات بین سربازانی که موفق به کسب گواهینامه شده اند هستیم، افزود: این مسابقات در سه سطح سازمانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود .
فرمانده انتظامی استان گفت: سربازان در این دوره از مسابقات در ۱۵ رشته باهم رقابت خواهند کرد.
سردار شجاعی نسب با بیان اینکه در سال جاری ۴۰۲ سرباز در حال مهارت آموزی هستند گفت: از ابتدای طرح ۱۵۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه به متقاضیان پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه بیش از ۴۵ دوره مهارت آموزی از ابتدای طرح اجرا شده است افزود: رشته‌های متعدد از جمله نرم افزار، سخت افزار، آموزش قران، پیرایشگر و... به سربازان آموزش داده می‌شود.

ارسال نظرات