بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۰۷۷۴
نمایش طرح‌ها و دستاوردهای جدید پژوهشی و فناورانه این نهاد
طرح‌ها و دستاوردهای جدید پژوهشی و فناورانه جهاددانشگاهی در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش فناوری و فن بازار به نمایش می‌آید.
شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸

به گزارش بازارکار از روابط عمومی جهاددانشگاهی، باهدف ارائه طرح‌ها و دستاوردهای جدید پژوهشی و فناورانه در حوزه‌های فنی، مهندسی و علوم پایه، پزشکی، کشاورزی و منابع طبیعی و علوم انسانی، اجتماعی و هنر و معرفی مرکز اطلاعات علمی جهاددانشگاهی(SID) معاونت پژوهش و فناوری این نهاد  در «بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش فناوری و فن بازار» که توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری در محل مصلای امام خمینی (ره)  برگزار می‌شود حضور دارد.

اهداف برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، ارائه تازه‌ترین دستاوردهای پژوهشی، فناورانه و نوآورانه حوزه پژوهش و فناوری، بررسی چالش‌های فراروی حوزه‌های مرتبط با پژوهش، فناوری و نوآوری، آشنایی سازمان‌ها و نهادهای گوناگون و بخش‌های مختلف صنعتی کشور با توان داخلی در حوزه‌های پژوهش و فناوری، ابزاری مناسب برای شبکه‌سازی و ایجاد پیوند میان تقاضای دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌های دولتی و غیردولتی و عرضه فناوری توسط استادان، کمک به رفع نیازهای کشور توسط ظرفیت‌های علمی و تخصصی داخلی کشور و افزایش اثربخشی زیست‌بوم نوآوری و فناوری در توسعه اقتصاد ملی عنوان‌شده است. 

گفتنی است روز ۲۵ آذرماه به‌عنوان روز پژوهش در تقویم گنجانده‌شده و در هفته پایانی آذر رویدادهای مختلفی به‌عنوان برنامه‌های ملی هفته پژوهش و فناوری برگزار می‌شود.
شعار هفته پژوهش سال ۱۴۰۲ را «پژوهش و فناوری پیشران رشد تولید و مهار تورم» اعلام‌شده است. 

یادآور می‌شود، بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش فناوری و فن بازار از تاریخ 20 تا 22 آذرماه 1402 در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

غرفه معاونت پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی در ایام برگزاری نمایشگاه از ساعات 9  تا 19 در بخش «زون 2»پذیرای علاقه‌مندان و به‌ویژه جهادگران است.

همچنین سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان این نهاد نیز باهدف ارایه آخرین یافته‌های محققان، فناوران و همچنین دریافت نیازهای پژوهشی و فناورانه و ارایه سازکار اثربخش تعامل میان پژوهشگران، فناوران و فعالان حوزه تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان و ایجاد هم‌افزایی در زیست‌بوم فناوری و نوآوری در این نمایشگاه حضور دارد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر