ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۰۸۵۵
رییس علوم پزشکی لرستان مطرح کرد؛
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از تحقق ۳۰ درصد اشتغال حوزه سلامت و بخش‌های مختلف آن در این دانشگاه خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، بهرام دلفان در آئین اختتامیه هفته پژوهش و فناوری با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س)، اظهار داشت: محصول نهایی علم و پژوهش باید به دست مردم برسد.
وی افزود: ما در ابتدای مسئولیت خود علاوه بر تعیین مشاور کارآفرینی و اشتغال‌زایی، توانستیم با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کنیم و امروز زمینه ۳۰ درصد اشتغال در حوزه سلامت و بخش‌های متفاوت آن، در دانشگاه فراهم است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، افزود: وام و تسهیلاتی که به سمت حوزه سلامت سرازیر شده است از رقم بسیار خوبی برخوردار است که در این زمینه چندین مراکز مرتبط با درمان و بیمارستان‌های خصوصی، توانمند شده‌اند تا بتوانند علاوه بر اشتغال‌زایی و کارآفرینی، در خدمت‌رسانی به مردم موفق عمل کنند.
دلفان در بخشی دیگر از سخنان خود، عنوان کرد: باید با پیشبرد طرح توسعه مراکز زاگرس نشین با استفاده از ظرفیت‌های عظیم علمی و اعضا هیأت علمی دانشگاه‌ها و با هم‌فکری کارآفرینان برتر، رویه کارآفرینی و اشتغال‌زایی مدرن و دانش‌بنیان را در استان پیش ببریم تا بتوانیم به نتایج مطلوب خود، در محور ایجاد اشتغال و تولید برسیم.
وی افزود: دانشگاه‌های ما باید مولد طرح‌های کلان اقتصادی باشند و ارتباط بین صنعت و دانشگاه، کارآفرینان و پژوهشگران و دانشمندان را روزبه‌روز تقویت کنیم و قوانینی را در جهت حمایت از پژوهشگران تصویب کنیم تا شاهد بستر توسعه پایدار در استان باشیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، تصریح کرد: بین‌المللی‌سازی آموزش، پژوهش و فناوری در دانشگاه‌های استان را باید پیش ببریم و با نگاه اقتصادمحور حرکت کنیم.

ارسال نظرات