ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۱۳۰۰
معاون اشتغال و خودکفایی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی
دوشنبه ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹

معاون اشتغال و خودکفایی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: امسال این نهاد حمایتی ۶ هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی با پرداخت پنج هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره ایجاد کرده است.

ایرج بیگ‌زاده در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امسال ۲۳ هزار تعهد شغلی با ۱۹ هزار میلیارد ریال برای کمیته امداد امام (ره) آذربایجان غربی در نظر گرفته شده است که طی ۹ ماهه سال جاری موفق به اخذ پنج هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۶ هزار و ۴۰۰ نفر شده ایم.

وی با بیان اینکه خودکفایی و پایداری شغلی و معیشتی مهمترین و محوری‌ترین هدف این مجموعه برای مددجویان است. اضافه کرد: باتوجه به پرونده‌های ارجاع شده به بانک‌ها درصورت تعامل و همکاری آن‌ها می‌توان به سقف تعهدات در نظرگرفته شده، رسید.

معاون اشتغال و خودکفایی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی اجرای طرح‌های نوین را از اولویت‌های اهدای تسهیلات کمیته امداد دانست و اظهار کرد: افراد تحت پوشش شامل سرپرست خانوار و اعضای کمک معیشت بگیر، فرزندان ذکور همسفره، همسران بیکار نوعروسان، بانوان سرپرست خانوار و سایر واجدان شرایط اشتغال و دیگر نیازمندان به ترتیب در اولویت پرداخت این تسهیلات قرار دارند.

بیگ زاده بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۹۸ هزار خانواده با جمعیت حدود ۱۹۵ هزار نفر در آذربایجان غربی تحت پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند که از این تعداد ۸۷ هزار نفر مستمری امداد دریافت می‌کنند.

سالانه هزاران نفر از مددجویان کمیته امداد آذربایجان غربی با اجرای طرح‌های مختلف اشتغال و خودکفایی، از زمره مددجویان خارج می‌شوند و حتی برخی از آنان به جرگه کارآفرینان افزوده شده و مددجویان دیگر را مشغول به فعالیت می‌کنند.

ارسال نظرات