ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۱۳۹۰
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام
چهارشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با بیان اینکه بانک‌ها موظفند پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی را در ایلام تسهیل کنند، گفت: در استان تعامل خوبی بین بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، شهریار عباسی شب گذشته در جلسه هماهنگی پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی با حضور مدیران عامل بانک‌های استان بر ضرورت تسهیل‌گری در پرداخت تسهیلات در ثبت آن‌ها در سامانه ملی مشاغل تاکید کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: قطعا هر‌گونه موفقیتی در حوزه سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در استان رقم بخورد محصول هماهنگی دستگاه‌ها و بانک‌های عامل است که خوشبختانه در استان تعامل خوبی بین بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات وجود دارد.

عباسی افزود: بانک‌های فاقد شعبه در شهرستان‌ها در صورت امکان تمهیدات لازم برای ایجاد شعبه و در غیر این صورت با افزایش نیرو‌های خود در شعب نزدیک به آن شهرستان‌ها کار پرداخت تسهیلات مردم را در حوزه مشاغل خانگی انجام دهند.

مدیرکل تعاون و رفاه اجتماعی استان ایلام نیز در این جلسه گزارشی از میزان طرح‌های معرفی شده به بانک‌های عامل پرداخت و میزان پرداخت و ثبت پرداخت تسهیلات بانک‌های عامل طرف قرارداد را ارائه کرد.

نورالدین الیاسی گفت: با توجه به عملکرد خوب سال گذشته در حوزه پرداخت تسهیلات انتظار داریم بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی با تعامل خوبی که وجود دارد بتوانند میزان مبلغ تسهیلات ابلاغی به استان که جمعا مبلغ ۱۱۷ میلیارد تومان است را به موقع پرداخت کنند.

وی تأکید کرد: بانک‌های عامل استان به محض پرداخت تسهیلات در شعب مرکز استان و شهرستان‌ها نسبت به ثبت در سامانه مشاغل خانگی اهتمام لازم را به عمل آورند.

ارسال نظرات