ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۱۹۱۱
معاون برنامه‌ریزی و بودجه کمیته امداد امام خمینی (ره):
معاون برنامه‌ریزی و بودجه کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت : ۱۰۰ ایده و طرح نوآورانه به دبیرخانه «نخستین رویداد توسعه فناوری‌های نوین احسان و نیکوکاری» به منظور تبادل نظر و داوری ایده‌ها ارسال شده است.
سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴

به گزارش  بازارکار از کمیته امداد، سعید زارع‌زاده دبیرکل نخستین رویداد توسعه فناوری‌های نوین احسان و نیکوکاری، افزود: با حضور جمعی از اساتید دانشگاهی، ایده‌های فناورانه ارسالی به دبیرخانه نخستین رویداد توسعه فناوری‌های نوین احسان و نیکوکاری، در کمیته علمی این رویداد، ارزیابی شد.
وی ادامه داد: با اتمام مهلت ارسال ایده به «نخستین رویداد توسعه فناوری‌های نوین احسان و نیکوکاری»، در مجموع بیش از ۱۰۰ ایده و طرح نوآورانه توسط دبیرخانه این رویداد دریافت شد.
دبیرکل نخستین رویداد توسعه فناوری‌های نوین احسان و نیکوکاری، گفت: در مرحله نخست، ۲۸ ایده منتخب توسط کمیته علمی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
زارع زاده تصریح کرد: با اتمام بررسی ایده‌های فناورانه در حوزه احسان و نیکوکاری، در نهایت سه طرح نوآورانه به عنوان ایده‌های برتر در «نخستین رویداد توسعه فناوری‌های نوین احسان و نیکوکاری» معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
معاون برنامه‌ریزی و بودجه کمیته امداد خاطرنشان کرد: از دیگر تصمیمات این جلسه، اختصاص غرفه به شرکت‌های فناور متقاضی و ایده‌پردازان برتر و همچنین تعیین روسای پنل‌های تخصصی رویداد با عناوین «تحول دیجیتال در احسان و نیکوکاری» و «داده‌های باز در احسان و نیکوکاری» بود.
وی تاکید کرد: همچنین در سومین جلسه‌ کمیته علمی رویداد توسعه فناوری‌های نوین احسان و نیکوکاری، مدرسان کارگاه‌ها و اعضا و رئیس کمیته داوران این رویداد تعیین شدند.
براساس این گزارش، نخستین رویداد توسعه فناوری‌های احسان و نیکوکاری، از ۳۰ دی‌ماه تا اول بهمن‌ماه سال جاری در سالن فجر دفتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.


ارسال نظرات