بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۳۴۰۵
رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات ، امنیت و هوشمندسازی:
رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی گفت: امکان ثبت ۹ خدمت دیگر کمیته امداد در دفاتر پیشخوان دولت فراهم شد.
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، مجتبی ذنوبی با اعلام این خبر افزود: در پی تفاهم‌نامه کمیته امداد و شرکت پیشخوان خدمات ایرانیان و در راستای اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری، مبنی بر واگذاری خدمات دستگاه‌های اجرایی به دفاتر پیشخوان دولت، امکان ثبت ۹ خدمت دیگر کمیته امداد از دفاتر پیشخوان دولت فراهم شد.
وی افزود: این اقدام در راستای ارائه خدمات غیر حضوری مطلوب به جامعه هدف، تسهیل و تسریع در خدمت‌رسانی شایسته به خانواده‌های تحت حمایت انجام شده است.
رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی در همین راستا فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی لازم به مددجویان برای ثبت درخواست‌ها در صورت لزوم انجام شده است.
ذنوبی خاطرنشان کرد: از این پس مددجویان می‌توانند برای دریافت کمک هزینه تحصیلی، کمک هزینه ازدواج و تامین لوازم ضروری زندگی، درخواست خود را در دفاتر پیشخوان دولت ثبت کنند.
وی اضافه کرد: همچنین امکان ثبت درخواست احداث مسکن، درخواست تعمیر مسکن، درخواست خرید مسکن و درخواست احداث فضای جانبی در دفاتر پیشخوان دولت فراهم شده است.
رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی کمیته امداد اظهار کرد: درخواست دریافت اجاره و ودیعه مسکن، درخواست معافیت و انتقال مددجوی سرباز از دیگر مواردی است که ثبت آنها در دفاتر پیشخوان دولت ممکن شده است.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر