ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۴۲۹۵
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: هیچ‌ نوعروس مددجویی در لرستان پشت نوبت دریافت جهیزیه وجود ندارد.
شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷

جلال شیخ پور امروز صبح در همایش تجلیل از خیرین، نیکوکاران حامی ایتام و محسنین و توزیع ۱۰۵۹ سری جهیزیه و ۳۵۸ سری لوازم ضروری که در سالن اجتماعات کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به اینکه سرانه ماهیانه دریافتی ایتام از ۲۷۰ هزارتومان به یک میلیون تومان افزایش پیدا کرده است، اظهار کرد: به دنبال این هستیم که تا پایان سال ۱۴۰۳ این رقم به دو میلیون تومان افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه امسال ۴۵۶ میلیارد تومان از سرفصل‌های مختلف کسب درآمد کرده‌ایم، گفت: به عنوان نمونه ۹۹ میلیارد تومان از محل اکرام و محسنین به کمیته امداد کمک شده است.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان ۳۷ هزار دانش آموز و ۳۳ هزار دانشجو تحت پوشش کمیته امداد قرار دارد.
شیخ پور با اشاره به اینکه ۹۰۰ نخبه برتر را از بین مددجویان شناسایی کرده‌ایم، گفت: امروز در سطح کشور جزو استان‌های برتر در حوزه شناسایی نخبگان هستیم.

وی افزود: سال گذشته ۸ میلیارد تومان و امسال هم بیش از ۲ میلیارد تومان برای اینکه استعداد نخبگان ظهور و بروز پیدا کند هزینه کرده‌ایم.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان با اشاره به اینکه تاکنون ۳ هزار و ۲۰۰ جهیزیه بین مددجویان تحت پوشش توزیع شده است، خاطر نشان کرد: ما یک هزار نوعروس پشت نوبتی داشتیم، اما امروز که در خدمت شما هستیم هیچ نوعروس پشت نوبتی دریافت جهیزیه نداریم.
به گفته شیخ پور اگر همسر این نوعروسان دنبال شغل و یا توسعه شغل باشند به شرطی که در قاب ضابطه دهک یک تا ۵ بگنجند تسهیلات اشتغال‌زایی به آن‌ها پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۵ هزار و ۵۰۰ مسکن برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ره استان ساخته شده است، گفت: تاکنون بیش از ۳ هزار کلید هم تحویل مددجویان تحت پوشش داده شده است.

ارسال نظرات