ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۴۵۲۹
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان گفت: در طرح هادی چگونگی استفاده از زمین‌های روستایی برای عملکردهایی مانند مسکونی، تجاری، کشاورزی، و... مشخص می‌شود.
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹

به گزارش بازار کار، حامد دائمی از تهیه و بازنگری 82 طرح هادی روستایی از ابتدای امسال تاکنون در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: تهیه طرح هادی برای روستاها در حوزه وظایف اصلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

وی افزود: پس از تهیه طرح هادی توسط بنیاد مسکن استان، این طرح‌ها در کمیته تصویب طرح‌های هادی روستایی موردبررسی و تصویب قرار می‌گیرند. 

 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه تاکنون 539 طرح هادی روستایی، تهیه و بازنگری شده، افزود: برای این طرح‌ها اعتباری بالغ‌بر 550 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: طرح هادی طرحی است که در آن چگونگی استفاده از زمین‌های روستایی برای عملکردهای مختلف مانند مسکونی، تجاری، کشاورزی، تأسیسات، تجهیزات و نیازمندی‌های عمومی مشخص می‌شود.

دائمی تصریح کرد: به‌طورکلی هدف از این طرح ساماندهی و اصلاح بافت موجود روستا است که درواقع در این طرح مشخص می‌شود که گسترش شهر به چه صورت و میزانی خواهد بود.

وی با بیان اینکه طرح‌هادی‌ به‌عنوان مصوبات طرح‌های ساماندهی فضا و سکونتگاه‌های روستایی یا طرح جامع ناحیه‌ای تنظیم می‌شود، افزود: طرح هادی یک راهبرد برای آبادانی و توسعه روستا است. 

ارسال نظرات