بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۵۳۳۸
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱

به گزارش بازارکار به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رئیس پردیس علم و فناوری کشاورزی و دامپزشکی شیراز، ضمن اعلام این خبر توضیح داد: دهکده فناوری دانشگاه شیراز با هدف زمینه‌سازی برای تحقق اقتصاد دانش‌بنیان، جهت‌دهی سرمایه‌های اجتماعی به سوی کسب و کار‌های فناورانه، گسترش زیست‌بوم‌های نوآوری و توسعه زیرساخت‌های لازم برای رشد فعالیت‌های دانایی محور بخش کشاورزی، دامپزشکی و منابع‌طبیعی راه‌اندازی شده است.
به‌گفته دکتر حامد دهقان‌پور توسعه‌ی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه‌ی کشاورزی و امنیت‌غذایی و افزایش شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در این حوزه، تکمیل زنجیره‌ی ارزش در بخش کشاورزی و دامپزشکی و توسعه‌ی نفوذ فناوری‌های تحول‌آفرین در بخش غذا و کشاورزی از مهم‌ترین مأموریت‌های این دهکده است.
وی اعلام کرد: برای جذب شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در پردیس علم و فناوری کشاورزی و دامپزشکی دانشگاه شیراز فراخوان منتشر شده است.
دکتر دهقان‌پور افزود:علاقه‌مندان تا ۲۵ آبان امسال فرصت ندارند، از طریق لینک ثبت‌نام به نشانی B ۲ n.ir/g ۲۰۵۹۲ در این فراخوان شرکت کنند یا برای کسب اطلاعات بیش‌تر با شماره ۰۷۱۳۶۲۷۴۲۹۰ تماس بگیرند.

رئیس پردیس علم و فناوری کشاورزی و دامپزشکی شیراز گفت: از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان که در این دهکده مستقر شوند در زمینه‌های استقرار، آموزش‌های کسب و کار، مشاوره تخصصی و خدمات تجاری‌سازی فناوری حمایت می‌شود.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر