ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۶۵۷۸
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت:دولت برای کمک به فعالان اقتصادی از همه ظرفیت‌های موجود به خوبی استفاده می‌کند.
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷

به گزارش بازار کار، سید احسان خاندوزی روز جمعه در نشست با فعالان اقتصادی استان قم، از راه حل‌های وزارت اقتصاد برای حمایت از تولید کنندگان و کاهش مشکلاتی که بار مالی برای فعالان اقتصادی دارد را استفاده از ظرفیت تهاتر عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲، ۷۰ هزار میلیارد تومان تهاتر انجام شد، تاکید کرد: استفاده از ظرفیت تهاتر برای حل مشکل بدهی‌های دولت و بخش خصوصی در دستور کار است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت:دولت برای کمک به فعالان اقتصادی از همه ظرفیت‌های موجود به خوبی استفاده می‌کند.

گفتنی است در این نشست فعالان اقتصادی از حوزه‌های مختلف تولید نظیر پتروشیمی، نساجی، صنایع خودرویی، فرآورده‌های نفتی و پالایشی و صنایع مادر حضور داشتند.

این جلسه مباحث پیرامون موانع رونق تولید نظیر رفع تعهدات ارزی، مسائل و چالش‌های مالیاتی، مشکل کمبود سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و تامین نقدینگی بخشی از مسائلی بودند که از سوی فعالان اقتصادی در این جلسه مطرح شد.

همچنین در این جلسه، تولیدکنندگان ایده‌هایی برای ارزش آفرینی، ایجاد بسته‌های حمایتی - تشویقی برای حمایت از تولید کننده، ایجاد تعادل عرضه و تقاضا، ایجاد امنیت دراز مدت اقتصادی برای سرمایه گذاران داخلی، حمایت از نوسازی و عدم استهلاک واحدهای صنعتی و تقویت لجستیک صنعت مطرح کردند.

خاندوزی نیز پس از گفت و گو با فعالان عرصه تولید و شنیدن مسائل و مشکلات آنها، دستورات لازم برای تسهیل فعالیت و رفع موانع را صادر کرد.

ارسال نظرات