ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۶۶۵۱
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران:
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: برای سال جاری تعهد اشتغال استان ۴۴ هزار و ۴۹۸ نفر است که تاکنون با همراهی مسئولان دستگاه‌های اجرایی ۸۴۸ شغل ایجاد شد.
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷

به گزارش بازارکار به نقل از ایلنا، علی باقری  در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری تعهد اشتغال استان مازندران در سال‌جاری را ۴۵ هزار و ۴۰۵ نفر اعلام کرد و گفت: بر اساس خوداظهاری دستگاه‌های اجرایی به ایجاد ۴۴ هزار و ۴۹۸ نفر اشتغال متعهد شدند که تاکنون ۸۴۸ شغل ایجاد شد.
وی افزود: امیدواریم با برنامه ریزی‌های صورت گرفته بتوانیم با همراهی مسئولان دستگاه‌های اجرایی آن را به نحو مطلوبی محقق کنیم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران تعهد استان مازندران در سال ۱۴۰۲ در سامانه رصد ۴۸ هزار و ۹۹۰ بوده که پایان فروردین ۶۲ هزار و ۷۹۸ در سامانه رصد اشتغال با ۱۲۸،۲ درصد عملکرد ثبت شده است.
وی گفت: از این میزان ۲۴۰ درصد در حوزه کشاورزی، ۳۲ درصد در بخش صنعت و ۴۴ درصد در حوزه خدمات بوده است.

باقری با بیان اینکه اشتغال ایجاد شده به تفکیک، ۳۷ درصد زن و ۶۳ درصد مرد بوده است و افزود: به تفکیک نوغ شغل نیز دولتی غیر رسمی ۱ درصد، کارفرمایی حقیقی ۷ درصد، خوداشتغالی ۸۲ درصد و کارفرمایی حقوقی ۱۰ درصد بوده است.

وی گزارش اشتغال ثبت شده در سامانه رصد به تفکیک مقاطع تحصیلی شاغلین را در رشته دکترا یک درصد، فوق لیسانس ۲ درصد، لیسانس ۸ درصد و فوق دیپلم را ۲ درصد اعلام کرد.

باقری افزود: تعهد اشتغال ثبت شده در سامانه رصد به تفکیک شهرستان بدین صورت بوده است: تعهد اشتغال سال ۱۴۰۲، ۴۸ هزار و ۹۹۰ اشتغال، تعداد اشتغال ثبت شده در سامانه رصد، ۶۲ هزار و ۷۹۸ اشتغال، دانش آموختگان مقطع فوق دیپلم تا دکتری ۷ هزار و ۷۰۷ و درصد تعهد اشتغال ایجاد شده در شهرستان‌ها ۱۲۸/۲ تعهد بوده است.

ارسال نظرات