ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۶۶۵۹
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم، با بیان اینکه برای توسعه و افزایش تولید محصولات صادراتی دانش بنیان تلاش می کنیم، گفت: صنعت دانش بنیان بدنبال تحقق این هدف است.
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸

اکبر ابدالی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار بازار کار، پیرامون این موضوع بیان کرد: فعالیت‌های صنعتی در استان قم رو به افزایش است و باید با تسهیل حضور سرمایه‌گذاران، در بخش تولید محصولات دانش‌بنیان و فناور و همچنین صنایع پاک، به جایگاه‌ مطلوب دست یابیم.

وی با تاکید براینکه این واحدها نیازمند حمایت جدی و تامین بازار هستند، ادامه داد: استقرار صنایع دانش‌بنیان و فناور را در قم به صورت جدی دنبال خواهیم کرد.

وی به ارائه تسهیلات لازم و سایر حمایت‌های مورد نیاز به سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به فعالیت در این بخش اشاره کرد و گفت: در همین راستا61 شرکت دانش بنیان با مجوز سازمان صمت در استان قم فعال است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم، با تاکید براینکه سازمان همواره نگاه حمایتی داشته است، افزود: جلساتی نیز در این خصوص در راستای رفع مسائل و مشکلات این شرکت ها برگزار شده است.

ابدالی همچنین با اشاره به پرداخت تسهیلات و مشوق های حمایتی ابراز امیدواری کرد تا با همکاری بانک‌های عامل اعتبار مورد نظر تامین و این میزان تسهیلات به متقاضیان پرداخت شود چرا که این موضوع نقش مهمی در توسعه فعالیت‌های صنعتی و تولیدی استان خواهد داشت.

به گفته وی؛ حدود 10 مورد از شرکت های دانش بنیان دارای مجوز از سازمان صمت تسهیلات دریافت کردند و یا در پروسه دریافت می باشند.

ارسال نظرات