ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۶۶۷۲
فرماندار رشت گفت: ظرفیت‌های بی نظیری در تعاونی‌ها وجود دارد که می‌تواند دغدغه‌های اشتغال و اقتصاد را برطرف کند، در استان گیلان ظرفیت‌های خوبی در حوزه تعاونی‌ها وجود دارد.
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵

به گزارش بازارکار، عاشوری امروز در جلسه شورای توسعه و تعاون شهرستان رشت با بیان اینکه تشکیل تعاونی‌ها در بحث جهش تولید با همت مردم هم عامل دیگر رونق اقتصادی است، اظهار کرد: در دورترین روستا هم اگر بخواهند موفقیت اقتصادی داشته باشند با ایجاد تعاونی می‌توانند به این هدف دست یابند، تجمیع سرمایه‌های اندک و پراکنده مردم منتج به نتیجه بسیار خوبی می‌شود، تشکیل تعاون و با هم افزایی منجربه نتیجه مفید می‌شود.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس با حضور بسیج، به نوعی تعاون و هم افزایی ملی از جنس مردم را شاهد بودیم، در حوزه اقتصاد هم باید بسیج مردمی تشکیل شود تا با همیاری و همکاری شاهد نتیجه اثرگذار باشیم، با تشکیل تعاونی ظرفیت‌های مادی و معنوی در جهت رسیدن به هدف مشترک تجمیع می‌شود.

عاشوری با بیان اینکه تعاونی‌ها دچار کم لطفی دولت‌ها شدند، ادامه داد: در مجموعه توسعه تعاون می‌توانید شرکت‌های تخصصی اقماری داشته باشید، باید با استفاده از این شرکت‌ها خلأها را پر کرد، توسعه تعاون از همین موارد رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه نگاه دولت ایران قوی این است که تعاونی‌ها در اولویت باشند، افزود: ظرفیت‌های بی نظیری در تعاونی‌ها وجود دارد که می‌تواند به نوعی دغدغه‌های اشتغال و اقتصاد را برطرف کند، در استان گیلان ظرفیت‌های خوبی در حوزه تعاونی‌ها وجود دارد.

فرماندار رشت با اشاره به فعالیت ۳۵۰ شرکت تعاونی فعال در شهرستان ادامه داد:  تعاونی‌ها می‌توانند در حوزه‌های مختلف گردشگری، پرورش ماهیان خاویاری و غیره نقش آفرین باشند، باید اولویت و نگاه ما در هر کاری به توسعه تعاونی‌ها باشد. 

ارسال نظرات