ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۶۷۲۰
استاندار گیلان گفت: مسکن و اشتغال برای جوانان حایز اهمیت است و اگر این موارد نباشد افسردگی و پیری جمعیت به همراه دارد.
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰

به گزارش بازارکار، اسدالله عباسی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساخت مسکن در نهضت ملی باید در گیلان تسریع یابد چرا که از وعده های دولت مردمی و انقلابی برای رفع نیاز مردم است و  باید به مردم پاسخگو باشیم.

وی با تأکید بر لزوم توجه تکمیل واحد‌های مسکونی با پیشرفت بسیار خوب گفت: در جلسه آتی شورای مسکن باید مشخص شود که در  شهرستان‌های استان چه میزان واحد مسکونی در دست ساخت بوده و هر واحد چه میزان پیشرفت دارند.

استاندار گیلان با بیان اینکه برای تحقق نهضت ملی مسکن باید به طور جهادی کار کرد، گفت: در اجرای درست نهضت ملی مسکن و رسیدن به حد مطلوب، باید از ظرفیت سرمایه‌گذاران نیز بهره مند شد.

عباسی با بیان اینکه در ساخت مسکن و ایجاد اشتغال تمامی دستگاه‌های اجرایی باید به صورت واحد و یکپارچه عمل کنند، تصریح کرد: اراضی مورد نیاز برای ساخت مسکن توسط دستگاه‌های اجرایی اعلام شود و در صورت وجود موانع، آن را برطرف خواهیم کرد‌.

وی تأکید کرد: برای پیشبرد برنامه راهبردی دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در حوزه های مسکن و اشتغال، باید از عواملی که منجر به شتاب در ساخت مسکن می‌شوند حمایت کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان نقش بانک‌ها در اعطای تسهیلات به سرمایه‌گذاران و کارفرمایان را بسیار مهم برشمرد و گفت: مسکن و اشتغال برای جوانان حایز اهمیت است و اگر این موارد نباشد افسردگی و پیری جمعیت به همراه دارد از این رو باید همه نهادها و دستگاه‌ها به ساخت مسکن مهر، نهضت ملی مسکن، مسکن مددجویان و محرومین و همچنین خودمالکی و مسکن روستایی کمک کنند.

به گفته وی، برای اجرای این طرح مهم در گیلان نباید منتظر متقاضی، شهرداری و یا دستگاه‌های اجرایی برای اعطا اراضی ماند زیرا در این صورت وضعیت هیچ پیشرفتی نمی‌کند لذا باید در این خصوص کاری جهادی انجام داد چراکه مردم در این بخش به صورت ویژه از از دولت انتظار دارند.

 

ارسال نظرات