ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۶۷۲۱
مربی نمونه کشوری در جشنواره طرح همراه با کشاورز گفت: اشتغالزایی برای مددجویان از آرزوهای من است.
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰

به گزارش بازارکار، طاهره رضاپور بانوی توانخواه تحت حمایت بهزیستی استان گیلان علیرغم انجام کارهای خانه، با همراهی خانواده به ویژه خواهر بزرگتر، تحصیلات خود را در مقاطع مختلف مدرسه و دانشگاهی ادامه داد تا جایی که امروز به درجه دکتری رشته اکولوژی گیاهان زراعی دست یافت و در عرصه کار و اشتغال حرفهای بسیاری برای گفتن دارد.

وی اکنون با علم و دانش تخصصی خویش همواره درصدد مشاوره و کمک رسانی به کشاورزان منطقه و استان است و علیرغم فعالیتهای گسترده کشاورزی و عضویت در بسیج مهندسین کشاورزی و برگزیده شدن بعنوان مربی نمونه کشوری در جشنواره طرح همراه با کشاورز در زمینه ورزش در رشته های مختلف همچون یوگا، ژیمناستیک، تیرانداری، شنا، پرتاب نیزه، تنیس روی میز و شطرنج نیز فعالیت دارد و حتی توانست بعنوان داور شطرنج نیز در میادین ورزشی حضور پیدا کند.

رضا پور با بیان اینکه همواره خدمت به جامعه هدف بهزیستی را از افتخارات خود می دانم، اظهار کرد: اکنون با تحصیل در رشته مددکاری اجتماعی در تلاش هستم تا خدمات بیشتری به توانخواهان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی ارائه دهم.

وی با اشاره به اینکه معلولیت مانعی برای رسیدن به موفقیت نیست، افزود: اشتغالزایی برای مددجویان و جوانان نیز یکی از آرزوهای من است که برای رسیدن به آن تلاش می کنم.

رضا پور همواره سازمان بهزیستی و مددکاران اجتماعی را بعنوان حامیان خود در زندگی دانست و تصریح کرد: مشکلات و موانع عاملی برای قوی تر شدن است و با عملکرد قوی و امید آفرینی در زندگی، موجبات توانمندی فراهم می شود.

ارسال نظرات