ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۶۸۱۷
مدیرکل صمت گیلان گفت: ۱۸۴ طرح صنعتی در گیلان بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و با بهره برداری از این طرح‌ها پیش بینی می‌شود بیش از ۶ هزار نفر مشغول به کار شوند.
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۳

به گزارش بازارکار، تیمور پورحیدری با اشاره به میزان پیشرفت طرح‌های صنعتی در گیلان، اظهار کرد: ۱۸۴ طرح صنعتی در گیلان بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسند و با بهره بردای از این طرح بیش از شش هزار نفر مشغول به کار خواهند شد.

وی با تاکید بر ساماندهی مجوز‌های صنعتی و پایش طرح‌های نیمه تمام در گیلان گفت: بر اساس قانون، مجوز‌های تاسیس واحد‌های صنعتی بدون فعالیت و توسعه باطل می‌شود.

مدیرکل صمت گیلان با اشاره به وجود ۸۱۲ مجوز دارای اعتبار در حوزه‌های صنعتی، دخانی، رمز ارز و انبار در سامانه ثبت مجوزها بیان کرد: از این تعداد ۱۶۴ مجوز طرح توسعه صنعتی برای کارخانجات در حال فعالیت صادر شده است که این واحد‌ها در حال تکمیل خطوط تولید خود هستند.

پورحیدری تصریح کرد: شفاف‌سازی امور با ابطال مجوز‌های راکد و متوقف شده لازمه برنامه‌ریزی صحیح و دقیق برای جذب سرمایه‌گذاران جدید و واگذار شدن زمین و زیرساخت‌های است.

ارسال نظرات