ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۶۸۲۹
مدیرکل اقتصاد و دارایی گیلان گفت: گیلان با ۳۸ هزار و ۷۲۰ صدور مجور الکترونیکی در کشور دارای رتبه چهارم است.
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۷

به گزارش بازارکار، علیرضا نوروزی با بیان روند الکترونیکی شدن مجور کسب و کارها در گیلان در حال انجام است، اظهار کرد: با تلاش مجموعه دولت در گیلان و اطلاع‌رسانی به موقع صورت گرفته، روند صدور مجوز الکترونیکی کسب و کارها تسریع یافته است.

وی با اشاره به رتبه چهارم گیلان در صدور مجوز الکترونیکی کسب و کار کشور گفت: در مجموع ۷۴۲ هزار و ۲۷۷ مجوز الکترونیکی در کشور صادر شده که گیلان با ۳۸ هزار و ۷۲۰  صدور مجور الکترونیکی در کشور دارای رتبه چهارم است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی گیلان با بیان اینکه در گیلان ۱۰۷ هزار و ۱۱۶ مجوز کسب و کار کاغذی وجود داشته است، افزود: شهرستان‌های بندر انزلی با سه هزار و ۸۴۰، سیاهکل با یک هزار و ۱۲۹ و آستانه‌اشرفیه با ۲ هزار و ۱۴۴ رتبه‌های اول تا سوم صدور مجوز الکترونیکی کسب و کار را در گیلان در اختیار دارند.

کسب کار‌هایی که هنوز شناسه یکتا دریافت نکرده‌اند، تا پایان ماه اردیبهشت فرصت دارند، مجوز‌های قدیمی و کاغذی خود را به الکترونیکی تبدیل و شناسه یکتای خود را دریافت کنند.

وی با درخواست از صاحبان کسب و کار در خصوص الکترونیکی کردن مجوز خود گفت: فعالان اقتصادی که مجوز الکترونیکی دریافت نکنند، مجوز‌ها و پروانه‌های کسب کاغذی از لحاظ قانونی برای ادامه فعالیت اقتصادی نامعتبر است.

ارسال نظرات