بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۲۰۳
سرپرست معاونت برنامه ریزی فرمانداری بندرانزلی گفت: به نانوایی های شهرستان تذکر داده شده است از تعطیلی خود سرانه پرهیز کنند.
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۹

جلال نور حسینی در گفت و گو با خبرنگار بازارکار در حاشیه برگزاری جلسه فوق العاده کارگروه آرد و نان و تنظیم بازار شهرستان بندرانزلی اظهار کرد: تلاش ما این است با تاسی از شهید جمهور تمام توان خود را برای خدمت به مردم بکار بندیم.

وی افزود: امروز با تشکیل جلسه آرد و نان و تشدید نظارت بر بازار برآنیم تا فضایی برای سو استفاده فراهم نشود.

نورحسینی خاطر نشان کرد: در جلسه ای که برگزار شد بررسی های لازم انجام شد تا مردم برای تامین کالای اساسی مشکلی نداشته باشند و در حال حاضر تمام اقلام مورد نیاز به وفور در بازار موجود است.

وی تصریح کرد: همچنین با هماهنگی های صورت گرفته 600کیسه آرد ترمیمی به شهرستان انزلی اختصاص یافت و به صاحبان واحدهای نانوایی نیز تذکر داده شده است از تعطیلی خود سرانه به جد پرهیز کنند.

سرپرست معاونت برنامه ریزی فرمانداری بندرانزلی ادامه داد: علاوه بر برخورد با کم فروشی در نانوایی های انزلی از دیگر مواردی که همواره رصد می شود، بهبود کیفیت نان است.

وی گفت: مواردی مشاهده شده بود که برخی از نانوایان برای آماده شدن خمیر در زمان کمتر، موادی را به آن اضافه می کردند که موارد تخلفاتی شناسایی و برخورد لازم صورت گرفت.

نورحسینی در خصوص آردهای مخصوص نان های مختلف گفت: در حال حاضر برای نان سنگک حتما از آرد مخصوص سنگک استفاده می شود .

 

ارسال نظرات