بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۲۰۸
معاون راهبری پارک‌ها و مراکز رشد سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان جهاددانشگاهی
معاون راهبری پارک‌ها و مراکز رشد سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان جهاددانشگاهی از عضویت پیوسته ۱۲ مرکز رشد جهاددانشگاهی در انجمن علمی پارک‌های فناوری و سازمان‌های نوآوری ایران خبر داد.
پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰

به گزارش بازارکار، معاون راهبری پارک‌ها و مراکز رشد سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان جهاددانشگاهی از عضویت پیوسته ۱۲ مرکز رشد جهاددانشگاهی در انجمن علمی پارک‌های فناوری و سازمان‌های نوآوری ایران خبر داد.

دکتر محمد صادق سبط الشیخ انصاری با اشاره به ضرورت تعامل ساختارهای نوآوری و فناوری جهاددانشگاهی با سایر بازیگران زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور، عضویت این مراکز در انجمن توسط ستفا را در همین راستا ارزیابی کرد.

وی از ستفا به عنوان یک سازمان پیشرو در حوزه تجاری‌سازی، نوآوری و فناوری نام برد که هم اکنون جایگاه و ارتباطات مناسبی با قوه قضائیه، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بنیاد شهید و امور ایثارگران، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت کشور، وزارت نیرو، وزارت نفت، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سایر بازیگران این زیست‌بوم در سطح ملی و استانی دارد.

این عضو شورای فناوری پارک‌های علم و فناوری جهاددانشگاهی در خاتمه از مراکز رشد فناوری های نوین سلامت خوزستان، صنایع خلاق و فرهنگی زنجان، فناوری ها و هنر قرآنی، فرآورده های گیاهان دارویی اردبیل، گیاهان دارویی و محصولات کشاورزی ایلام، هرمزگان، گیاهان دارویی، سلامت ابن سینا، کشاورزی مدرن ارومیه، لرستان، سلامت مشهد و زیست فناوری رویان به عنوان ۱۲ مرکز رشد جدید عضو انجمن پارک‌های فناوری و سازمان‌های نوآوری نام برد.

ارسال نظرات