بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۳۸۶
سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد استان قم، با تأکید بر اینکه می‌توان ارتباط موثرتر میان اداره کل بهزیستی و مراکز آموزشی جهاددانشگاهی را تسهیل کرد از ایجاد و تقویت فضاهای مشترک فرهنگی، توسعه آموزش‌های مهارتی، بسترسازی برای آموزش جامعه هدف به‌عنوان زمینه‌های همکاری با این اداره کل نام برد.
دوشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹

به گزارش بازار کار، دکتر یاسر شریفی روز دوشنبه در نشست مشترک با  جهاد دانشگاهی استان با مسوولان اداره کل بهزیستی استان، افزود: جهاددانشگاهی واحد استان قم می تواند در توانمند سازی افراد تحت پوشش بهزیستی که یکی از دغدغه ها و اولویت های این اداره کل است نقش آفرین باشد.
وی با اشاره به وجود همکاری موفق بین اداره کل بهزیستی و جهاد دانشگاهی استان ابراز امیدواری کرد تا این همکاری ها در راستای خدمت رسانی این دو دستگاه تداوم و توسعه داشته باشد .
وی خاطر نشان کرد: بهزیستی و جهاددانشگاهی می‌توانند در حوزه‌های آموزشی، اشتغال و کارآفرینی همکاری‌های خوبی در جهت توسعه اهداف دو نهاد علی الخصوص توانمندسازی جامعه هدف داشته باشند.
همچنین در این جلسه روند همکاری ها در حوزه های مختلف بررسی و طرفین برای همکاری های مختلف اعلام آمادگی کردند و مقرر گردید در حوزه های مختلف کارگروه های مرتبط تشکیل و همکاری ها گسترش یابد.
شایان ذکر است؛ با توجه به برگزاری آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور ویژه معلولین، نحوه و روند برگزاری آزمون مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

ارسال نظرات