بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۷۴۴۰
معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام خبر داد:
سه‌شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۹

به گزارش بازراکار به نقل ازخبرگزاری جام جم آنلاین؛ در جلسه‌ای با حضور فرماندار شهرستان ملکشاهی، مدیرکل تعاون روستایی استان، معاون اشتغال کمیته امداد استان ایلام، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان، بسیج سازندگی سپاه ملکشاهی و امور عشایری استان، در خصوص اشتغال مددجویان جویای کار شهرستان ملکشاهی در پروژه از پشم تا فرش تبادل نظر و رایزنی شد.

حمید احمدی معاون اشتغال کمیته امداد استان ایلام در این نشست گفت: با توجه به اعلام آمادگی یکی از کارآفرینان شهرستان ملکشاهی در خصوص مشارکت در اشتغال مددجویان این شهرستان با محوریت نخ ریسی و بافت فرش مقرر گردید کمیته امداد با مشارکت تعاون روستایی و سایر دستگاه‌ها در خصوص تکمیل زنجیره اشتغال آفرینی طرح مورد نظر همکاری نمایند.

وی افزود: بر اساس این طرح کمیته امداد تعدادی از مددجویان جویای شغل را که قبلا در زمینه فرش بافی و نخ ریسی آموزش دیده اند شناسایی کرده و با همکاری این کارآفرین در خصوص اشتغال آن‌ها با محوریت فرایند تولید فرش معرفی نماید.

معاون اشتغال کمیته امداد استان تصریح کرد: در این زمینه کمیته امداد استان به تعداد مددجویانی که در این زمینه به کار تولید مشغول خواهند شد تسهیلات اشتغال زایی پرداخت و زمینه اشتغال آنان را فراهم خواهد کرد.

احمدی ادامه داد: در این پروژه اداره کل تعاون روستایی نیز امکانات و فضای فیزیکی از جمله سوله‌های در اختیار را جهت فعالیت تولیدی فراهم خواهد کرد. همچنین سایر دستگاه‌های همکار به فراخور مسئولیت‌های اجتماعی در زمینه آموزش، تامین مواد اولیه و ابزار کار و بازاریابی و فروش محصولات تولیدی نیز همکاری می‌کند

ارسال نظرات