ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۴۵۰
دکتر رضوانی فر در خصوص تاریخ برگزاری آزمون کارگزاری گمرک اعلام کرد: با توجه به مکاتبات صورت پذیرفته و تمهیدات انجام شده، آزمون کارگزاری گمرک در روز جمعه ۵ بهمن ماه ۱۴۰۳ با نظارت کامل سازمان گمرک و توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود.
سه‌شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶

به گزارش بازارکار، بولتن نیوز، دکتر رضوانی فر معاون وزیر اقتصاد و رئیس‌کل گمرک ایران، در خصوص تاریخ برگزاری آزمون کارگزاری گمرک اعلام کرد: با توجه به مکاتبات صورت پذیرفته و تمهیدات انجام شده، آزمون کارگزاری گمرک در روز جمعه ۵ بهمن ماه ۱۴۰۳ با نظارت کامل سازمان گمرک و توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود.

طبق بررسی‌های بولتن نیوز، آزمون کارگزاری گمرک (حق العملکاری گمرک) از سال ۱۳۹۰ به بعد در سال‌های ۱۳۹۵، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ برگزار شده است و با توجه به زمزمه‌های تغییر و اصلاح در آیین‌نامه اجرایی قانون امورگمرکی و استفاده از کارگزاران گمرک برای اظهار و ترخیص کالا در آینده نزدیک، این آزمون، امسال هم برای سومین سال متوالی برگزار می‌شود.
شایان ذکر است معمولاً در این آزمون، هر دوره نزدیک به ۱۱ هزار نفر ثبت نام می‌نمایند، اما افراد پذیرفته شده نهایی طبق مقررات اعلامی، حدود ۷۰۰ نفر برآورد می‌گردد.

ارسال نظرات