بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۷۴۹۹
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد از ابلاغ یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل تبصره ۱۸ به استان یزد خبر داد و گفت: تاکنون ۶۵ درصد آن در قالب ۶۴۲ طرح جذب و پرداخت شده است.
چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۳

«محمد علی شاه‌حسینی» در نشست کارگروه استانی تبصره ۱۸ با بیان این که کلیدی‌ترین واژه شعار سال، جهش است که باید در یک زمان کوتاه مدت به آن برسیم، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم به توسعه پایدار برسیم باید زمان برای آن مشخص کنیم.

وی سهمیه استانی تبصره ۱۸ قانون بودجه در سال قبل این استان را حدود یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تاکنون ۶۵ درصد آن در قالب ۶۴۲ طرح جذب و توسط بانک‌ها به متقاضیان پرداخت شده است.

معاون استاندار از پرداخت حداقل ۱۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ دستگاهی تا پایان اردیبهشت ماه امسال در استان خبر داد و گفت: بانک‌های کشاورزی، صنعت و معدن و کشاورزی و توسعه تعاون بیشترین سهم در پرداخت تسهیلات یاد شده را داشته‌اند.

وی با بیان این که هزار و ۸۰۰ طرح در کارگروه استانی تصویب شده است، بیان کرد: طرح‌های مصوب شده که به دلیل کمبود اعتبار در بانک‌های عامل منجر به پرداخت نشده‌اند با اولویت در اعتبار سال ۱۴۰۲ لحاظ شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، شاه‌حسینی در پایان نیز از بانک‌های استان خواست تمام تلاش خود را به کار گیرند تا تسهیلات مصوب شده را پرداخت شود.

ارسال نظرات