ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۵۹۱
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: پیگیر ایجاد شرایط و بستر مناسب‌ جهت حضور ناظرین در معادن استان هستیم.
جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۷

 به گزارش بازارکار، تیمور پورحیدری درجمع خبرنگاران با ابراز تاسف از وجود برخی موانع و مشکلات در حوزه معدن استان اظهار کرد: در مسیر فعال سازی و احیای معادن استان باید نظام مهندسی معدن با رویکرد علمی کمک یار اداره کل صمت باشد.

وی با اشاره به شرایط سخت بسیاری از ناظران نظام مهندسی معدن گاهاً باید در معادن دور افتاده و صعب العبور حاضر باشند، افزود: البته این مشکل در سطح کشور وجود دارد و از طریق وزارت صمت پیگیر ایجاد شرایط و بستر مناسب‌ جهت حضور ناظرین در معادن استان هستیم تا به دنبال آن بتوانیم نظارت دقیق‌تر را در معادن شاهد باشیم.

پورحیدری با اشاره به اینکه در گذشته فاصله بین نظام مهندسی معدن و اداره کل صمت گیلان ایجاد شده بود، تشریح کرد: از تیم جدید انتظار دارم تا تعامل موثر و سازنده ای را در رفع موانع موجود داشته باشند.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان ضمن اشاره به لزوم نظارت دقیق و مداوم بر روند فعالیت معادن استان ،خاطرنشان کرد: اگر نظارت دقیق فنی ،قانونی و مداوم باشد بسیاری از سوء تفاهمات و دیدگاه‌های منفی در خصوص معادن برطرف خواهد شد و دغدغه دستگاه‌های نظارتی نیز برطرف خواهد شد و جای هیچ حرف و ایراد قانونی وجود نخواهد ماند.

پورحیدری با بیان اینکه معادن موجود استان پاسخگوی تامین مصالح پروژه‌های عمرانی استان نیستند افزود: باید با تعامل و جدیت دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله نظام مهندسی معدن در جهت فعال سازی معادن استان اقدام موثری صورت پذیرد تا در تامین مصالح پروژه‌های مهم استان از جمله راه آهن رشت کاسپین و پروژه پل سازی شهر رشت خللی ایجاد نشود.

ارسال نظرات