ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۶۶۷
مدیرکل نوسازی مدارس گیلان گفت: ۸۰ درصد فضا‌های آموزشی استان مستحکم بوده و ۲۰ درصد نیازمند تخریب یا مقاوم سازی است.
شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸

به گزارش بازارکار، دقیق با اشاره به خدمات خیرین مدرسه ساز و با بیان اینکه 80 درصد فضاهای آموزشی سال ۱۴۰۲ استان با مشارکت خیرین احداث شده است، اظهار کرد: استان گیلان توانسته در 5 سال اخیر جزء 4 استان برتر در تحقق تعهدات خیرین در کشور باشد.

وی افزود: میانگین سرانه فضای آموزشی کشور پنج و 3 دهم مترمربع و در استان گیلان نیز با تلاش های صورت گرفته این سرانه به پنج و 53 صدم متر مربع رسیده و تمام تلاش ما رسیدن به استاندارد تعیین شده در سند تحول بنیادین است.

وی از تکمیل و تحویل تحویل 11 فضای آموزشی در سال جاری خبر داد و افزود: از این تعداد 9 فضا با مشارکت ارزشمند خیرین احداث می شود و نسبت به سال گذشته افزایش سه درصدی داشته است.

 وی خاطرنشان کرد: ۸۰ درصد فضاهای آموزشی استان مستحکم بوده و ۲۰ درصد نیازمند تخریب یا مقاوم سازی است.

دقیق با اشاره به استاندارد سازی سیستم های گرمایشی افزود: جمع آوری بخاریهای نفتی از مدارس، دستاورد مهم اداره کل در چند سال اخیر بوده و امروز با افتخار عرض می کنم استان گیلان اولین استانی است که توانست تمامی بخاری های نفتی و گازی غیر ایمن را از مدارس استان در مناطق گاز رسانی و فاقد علمک گاز جمع آوری کند.

وی استفاده از فن آوري نوين در بهبود كيفيت آموزش و صنعتی سازی مدارس تصریح کرد: گیلان در این زمینه با فاصله زیاد پیشرو بوده و تعداد 125 پروژه در چند سال اخیر بر اساس همین روش احداث شده است.

 

ارسال نظرات