بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۸۳۲
مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه ۵۸ درصد مردم استان زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند، گفت: سازمان تامین اجتماعی در دو حوزه بیمه‌ای و درمان به اعضای زیر پوشش خود ارائه خدمات می‌کند.
جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷

۵۸ درصد مردم آذربایجان‌شرقی زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند

به گزارش بازار کار، یونس دباغ صادقی‌پور، مدیرکل تامین اجتماعی استان، روز پنجشنبه، ۱۷ خردادماه، در سلسله نشست‌های تبیینی عملکرد سه ساله دولت مردمی با عنوان «رسم خدمت» اظهار کرد: در سال اول آغاز فعالیت دولت سیزدهم یک میلیون و ۶۰ هزار میلیارد ریال بدهی این سازمان به بانکی تسویه شد که بی‌سابقه بود.

وی همچنین با بیان اینکه ۵۸ درصد مردم آذربایجان‌شرقی زیرپوشش سازمان تامین اجتماعی هستند، گفت: سازمان تامین اجتماعی در دو حوزه بیمه‌ای و درمان و با ۶ شعبه در تبریز و ۲۲ شعبه در شهرستان‌های استان به اعضای زیر پوشش خود ارائه خدمات می‌کند.

دباغ صادقی‌پور، به طرح‌های تحولی این سازمان در سال‌جاری نیز اشاره کرد و افزود: این طرح‌ها در سه حوزه کارفرمایان، بیمه شدگان و بازنشستگان و مستمری بگیران در دست انجام است.

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: در حوزه کارفرمایان، دوشنبه‌های با تولید را راه‌اندازی کردیم که با حضور مستقیم در کارخانه‌ها، ضمن رفع مشکلات بیمه‌ای، تسهیلگری را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی افزود: در حوزه بیمه شدگان نیز، بیمه هوشمند را از بهمن‌ماه سال گذشته فعال کرده‌ایم و حق بیمه‌ها از این طریق دریافت می‌شود ضمن اینکه عنوان شغلی و مبلغ بیمه نیز از طریق پیامک به بیمه شدگان ارسال می‌شود.

دباغ صادقی‌پور، به بیمه قالی‌بافی نیز در آذربایجان‌شرقی اشاره کرد و گفت: این بیمه که مشمول کمک دولت است هفت درصد از سوی قالیباف و ۲۰ درصد نیز از طرف دولت حمایت می‌شود و در حال حاضر ۴۵ هزار نفر تحت این عنوان بیمه هستند.

ارسال نظرات