اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۸۴۲
معاون وزیر آموزش و پرورش، با بیان اینکه برای دوره دو ساله ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ بیش از ۲۰۰ هزار نفر نیرو را استخدام خواهیم کرد، گفت: افراد جذب شده اول مهر ۱۴۰۳ وارد کلاس‌های درس خواهند شد.
شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۸

قاسم احمدی لاشکی در حاشیه سفر به شهرستان لنگرود در گفتگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت جذب نیرو در وزارت آموزش و پرورش، اظهار کرد: برای مقاطع مختلف تعداد مختلف جذب داریم.

وی با بیان اینکه برای آموزگاری ۲۸ هزار و ۸ نفر استخدام خواهند شد، افزود: برای کیفیت بخشی یعنی مراقب سلامت، معلم پرورشی و تربیتی و معلم ورزش نیز ۱۹ هزار و ۱۷۶ نفر را جذب می‌کنیم.

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش، از جذب بیش از ۲۴ هزار و ۷۰۰ نیرو برای دوره دبیری شاخه‌های نظری و فنی و حرفه‌ای خبر داد و تاکید کرد: علاوه بر این، در آزمون استخدامی دوره چهار ساله دانشگاه فرهنگیان، بیش از ۳۰ هزار نفر را برای دانشگاه فرهنگیان و بیش از ۲۰۰۰ نفر را برای دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی جذب خواهیم کرد.

احمدی لاشکی همچنین به جذب حدود ۷۰۰ نفر از نخبگان اشاره و خاطرنشان کرد: سه درصد ظرفیت استخدام مربوط به معلولان بوده و لذا در این بخش ۳۰۰۰ نفر را جذب می‌کنیم.

وی با بیان اینکه برای دوره دو ساله ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ بیش از ۲۰۰ هزار نفر نیرو را استخدام خواهیم کرد، گفت: جذب‌ها شروع و مرحله اول مصاحبه آموزگاری نیز تا حدودی تمام شده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش از متقاضیان مرحله کیفیت بخشی و دوره دبیری خواست منتظر باشند و تاکید کرد: هفته‌های آینده اعلام نتیجه مرحله اول انجام خواهد شد.

وی از برگزاری کلاس‌های دوره استخدامی خبر داد و عنوان کرد: افراد جذب شده اول مهر ۱۴۰۳ وارد کلاس‌های درس خواهند شد.

احمدی لاشکی همچنین به روند همسان سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته اشاره کرد و متذکر شد: منتظر ابلاغ قانون برنامه هفتم هستیم.

ارسال نظرات