ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۹۰۵
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: در استان گیلان ۱۱ مدرسه با یک نفر دانش آموز، ۷۵ مدرسه زیر ۱۰ دانش آموز و ۳۴ مدرسه زیر پنج دانش آموز وجود دارد.
شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۰

به گزارش بازارکار،محمدحسین رمضانی گفت:  فعالیت فرهنگی خیرین مدرسه ساز کشور اقدامی بسیار ارزشمند به شمار می رود که تا ابد ماندگار است، آنها اموال و دارایی خود را در راهی صرف می کنند که آثار بسیار ماندگاری در امروز و آینده جامعه برجای می گذارد وی افزود: اعتقاد به تعلیم و تربیت اعتقاد به توسعه پایدارست و این مهم زمانی حاصل می شود که در مدارس به توسعه عملی برسیم.

وی اضافه کرد: کسانی که در امر مدرسه‌سازی فعالیت می کنند رویکردی انسان ساز دارند و هدفشان پرورش انسانهای اثرگذار در کشور است. 

رمضانی تصریح کرد: در استان گیلان ۲۳ ملک بعنوان مازاد برای مولدسازی شناسایی شده است که پس از ارزش‌گذاری و ارزش‌افزایی به مزایده گذاشته می شود تا در امر مدرسه سازی با اولویت اتمام پروژه های نیمه تمام هزینه شود. وی اظهار کرد: اداره کل آموزش و پرورش گیلان بسته‌های رونق اقتصادی تهیه کرده که بر آن اساس املاکی که به فروش گذاشته خواهد شد در همان شهرستان هزینه می شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان اظهار کرد: در استان گیلان ۱۱ مدرسه با یک نفر دانش آموز، ۷۵ مدرسه زیر ۱۰ دانش آموز و ۳۴ مدرسه زیر پنج دانش آموز وجود دارد که با کادر کامل آموزشی زیر پوشش تعلیم و تربیت هستند.

 

 

ارسال نظرات