ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۸۰۵۰
مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت گفت: برای جذب نیرو‌های جدید و جایگزینی نیرو‌های بازنشسته به جذب ۸۸ هزار نفر در وزارت بهداشت نیاز داریم.
سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹

به گزارش بازارکار به نقل ازتسنیم، سیف‌الله مرادی با بیان این‌که در طول سه سال گذشته، ۳۶ هزار نیروی انسانی در وزارت بهداشت، بازنشسته شده‌اند، اظهار کرد: در سه سال گذشته مجوز جایگزین کردن نیرو‌های بازنشسته به وزارت بهداشت داده نشده که مکاتبات لازم به همراه ارائه جزئیات و نقطه محل نیرو‌های بازنشسته با سازمان اداری و استخدامی کشور، انجام شده است.

وی افزود: دو روز پیش جلسه مفصلی با مسئولان سازمان اداری و استخدامی داشتیم و مقرر شد که مجوز استخدام نیرو‌های جایگزین به وزارت بهداشت داده شود. همچنین تامین نیرو‌های مورد نیاز پروژه‌های جدید حوزه سلامت شامل تخت‌های بیمارستانی، پروژه‌های بهداشتی و اورژانس که از ابتدا تا پایان سال افتتاح می‌شود نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: برای پروژه‌های جدید حوزه سلامت که امسال افتتاح می‌شود، به ۵۲ هزار و ۴۰۰ نیروی انسانی در رسته‌های مختلف نیاز داریم که درخواست آن را به سازمان اداری و استخدامی ارائه کرده‌ایم و در حال کارشناسی این سازمان است.

مرادی تصریح کرد: نظر سازمان اداری و استخدامی، استخدام ۲۵ هزار نیروی انسانی است، اما نیاز ما در سال جاری ۵۲ هزار و ۴۰۰ نفر و همچنین برای جایگزینی نیرو‌های بازنشسته ۳۶ هزار نفر (درمجموع ۸۸ هزار نفر) است و تلاش ما، تامین نیروی انسانی مورد نیاز با دریافت مجوز از سازمان‌های مرتبط است.

ارسال نظرات