ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۸۰۶۰
مشهد- رییس شبکه دامپزشکی مشهد از صادرات ۱۱ هزار تن تخم مرغ خوراکی به مقصد کشورهای همسایه از جمله افغانستان، عراق، قطر، ترکمنستان و قرقیزستان در سال جاری خبر داد.
سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد سیاح اظهار کرد: از ابتدای سال جاری کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این شبکه بر قریب به ۱۱ هزار تن تخم مرغ خوراکی در قالب محموله‌های ترانزیتی و صادراتی به مقصد کشورهای همسایه از جمله افغانستان، عراق، قطر، ترکمنستان و قرقیزستان و همچنین رعایت ضوابط بهداشتی – قرنطینه‌ای خودروهای حمل فرآورده‌های فوق، نظارت بهداشتی داشته‌اند.

رئیس شبکه دامپزشکی مشهد گفت: نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی بر صادرات انواع فرآورده‌های خام دامی از جمله وظایف اصلی و حاکمیتی دامپزشکی بوده و کارشناسان دامپزشکی مستقر در پایانه گمرک شهید خیبری شهرستان مشهد همواره در راستای صیانت از سلامت و امنیت غذایی جامعه انسانی ضوابط بهداشتی اداره کل دامپزشکی استان را رصد و پایش می‌کنند.

وی بیان کرد: رعایت دقیق مسائل بهداشتی و قرنطینه‌ای در تحکیم و افزایش صادرات نقش ارزنده‌ای داشته و مهمترین اقدامات و گام‌های دامپزشکی برای تسهیل و رونق تولید و افزایش صادرات، ارائه خدمات ویژه مربوط به صدور مجوزها، تقویت ظرفیت‌های موجود در بخش دام و طیور است، این مهم توسط بازرسین بهداشتی دامپزشکی به صورت مستمر در پایانه‌های گمرک در حال انجام است.

ارسال نظرات