بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۸۲۸۸
مدیرکل بنیاد مسکن گیلان گفت: یکی از مهمترین اهداف و رسالت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تامین مسکن محرومان و اقشار کم گیلان است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰

به گزارش بازارکار، حامد دائمی در جمع خبرنگاران یکی از مهمترین اهداف و رسالت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تامین مسکن محرومان و اقشار کم درآمد عنوان کرد و ادامه داد: بنیاد مسکن به عنوان یک نهاد برآمده از متن انقلاب، امسال نیز همه توان خود را برای تحقق شعار سال به میدان خواهد آورد.

وی برقراری عدالت اجتماعی در کنار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را از مهمترین مطالبات و خواسته های مردم دانست و افزود: بنیاد مسکن، نهادی برآمده از انقلاب ملت بزرگ ایران اسلامی است.

دائمی یکی از مهمترین اهداف و رسالت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تامین مسکن محرومان و اقشار کم درآمد عنوان کرد و ادامه داد: مقام معظم رهبری امسال را به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کرده اند که بنیاد مسکن به عنوان یک نهاد برآمده از متن انقلاب، امسال نیز همه توان خود را برای تحقق شعار سال به میدان خواهد آورد.

وی از انعقاد تفاهم نامه با نهادهای حمایتی جهت تامین مسکن محرومین خبر داد و اضافه کرد: ۴۶۹۹ خانوار محروم را شناسایی کردیم و تاکنون ۳۲۵۳ واحد آن افتتاح شده است.

ارسال نظرات