بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۸۳۲۶
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی اعلام کرد
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد روش‌های مشارکت در پویش ملی نذر قربانی را اعلام کرد.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۳

به گزارش بازارکار از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حبیب‌اله آسوده با تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان و دهه ولایت، گفت: کمیته امداد در ایام مبارک دهه ولایت سه برنامه محوری را برنامه‌ریزی کرده است که این اقدامات با اجرای پویش نذر قربانی همزمان با عید قربان آغاز می‌شود.
وی افزود: پویش به عشق علی(ع) به منظور جذب حامیان در طرح اکرام ایتام و محسنین و پویش اطعام غدیر نیز همزمان با دهه ولایت و عید سعید غدیر با هدف حمایت از فرزندان یتیم و خانواده‌های محروم و نیازمند برگزار می‌شود.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به اجرای طرح نذر قربانی در سال گذشته، اظهار کرد: سال گذشته در سراسر کشور حدود ۳۷ هزار قربانی در قالب طرح نذر قربانی انجام شد.
آسوده گفت: توزیع گوشت قربانی با اولویت خانواده‌های نیازمند در مناطق محروم با رعایت موازین بهداشتی و در اسرع وقت انجام می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده، امیدواریم امسال با رشد ۳۰ درصدی به ۵۰ هزار قربانی در این طرح ملی برسیم.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اضافه کرد: کد دستوری #۱۲* و شماره کارت ۶۰۳۷-۹۹۷۹-۰۰۰۰-۴۸۴۸ برای جذب کمک‌های مردمی در پویش نذر قربانی از عید قربان تا عید غدیر پیش‌بینی شده است.
آسوده با بیان اینکه کد دستوری #۸۸۷۷* نیز به صورت شهرستانی و استانی فعال شده است،  تصریح کرد: همچنین دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری از امروز تا پایان دهه ولایت در سراسر کشور آماده دریافت نذورات مردم نیکوکار است.

ارسال نظرات