بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۸۷۳۴
ایسنا/خراسان رضوی رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی از ظرفیت اشغال ۹۰ درصدی هتل‌های مشهد در دهه ولایت خبر داد.
پنجشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۵

محمود مادرشاهیان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت هتل‌های مشهد در دهه ولایت گفت: هتل‌های اطراف حرم رضوی در دهه ولایت بیش از ۹۰ درصد اشغال شد.

وی ادامه داد: ظرفیت‌ اشغال بالای هتل‌های مشهد به دلیل تخفیف‌هایی بود که برای مسافران در نظر گرفته بودیم و سعی کرده‌ایم هتل‌ها را خانواده محورکنیم. با توجه به مشکلاتی که در زمینه جابجایی مسافران از طریق ناوگان هوایی وجود دارد، به هر طریقی سعی داریم جذب مسافر و زائر داشته باشیم.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: با هماهنگی‌های که صورت گرفته بود پروازهای عراق به مشهد افزایش داشته و در جذب مسافران عراقی رشد داشته‌ایم که باعث افزایش ظرفیت اشغال هتل‌های مشهد شد.

مادرشاهیان اضافه کرد: اگر مشکلات پروازی حل شود و پروازهای خراسان رضوی افزایش پیدا کرده و قیمت پروازها تعادل پیدا کند، پیش بینی کرده‌ایم ظرفیت اشغال هتل‌ها در مشهد تا  ۱۰۰ درصد افزایش خواهد یافت. در حال حاضر تنها مشکل ما کمبود پرواز و افزایش نرخ پروازها است که در ظرفیت اشغال هتل‌ها به شدت تاثیرگذار است.

وی در خصوص افزایش نرخ هتل‌های مشهد در فصل تابستان عنوان کرد: هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مهمانپذیرها و خانه‌های مسافر هیچگونه افزایش قیمتی نداشته‌اند و به نرخ سال گذشته به مسافران خدمات می‌دهند.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی یادآور شد: تقاضا دارم ظرفیت ناوگان هوایی، ریلی و زمینی را افزایش دهند تا مسافرانی که برای زیارت به مشهد تشرف می‌یابند با مشکل مواجه نشوند.

ارسال نظرات