بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۸۸۵۹
حسینی پس از قرائت گزارش وزیر آموزش و پرورش در رابطه با اتخاذ تدابیر برای سال تحصیلی جاری.
يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴

نماینده مردم مینودشت در مجلس گفت: نمی‌توان از اعمال سلیقه در استخدام‌های آموزش و پرورش چشم پوشی کرد چرا که این اتفاق به کرات رخ می‌دهد لذا استخدام افراد بر اساس عدالت در آموزش و پرورش امری ضروری است.

به گزارش بازارکار به نقل ازخانه ملت، سید نجیب حسینی در نشست مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش وزیر آموزش و پرورش در رابطه با اتخاذ تدابیر لازم برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴، گفت: اگرچه استخدام ۷۲ هزار نفر جای قدردانی دارد، اما فرآیند استخدامی باعث نارضایتی مردم شده است. در واقع درصد نمره کتبی و علمی در این استخدام شرط اول است، اما نمی‌توان از اعمال سلیقه در استخدام‌ها چشم پوشی کرد چرا که این اتفاق به کرات رخ می‌دهد لذا استخدام افراد بر اساس عدالت در آموزش و پرورش امری ضروری است.

نماینده مردم مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نیرو‌های پیش دبستانی، خرید خدماتی، حق التدریسی و ... اگرچه ۳۰ روز در ماه تدریس می‌کنند، اما به اندازه ۵ روز برای آن‌ها بیمه رد می‌شود و بسیاری از آن‌ها هر ۶ ماه یا حتی هر ۹ ماه یکبار حقوق دریافت می‌کنند ضمن آنکه عدالت در حوزه باشگاه فرهنگیان نیز اجرایی نشده است.

ارسال نظرات